1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
T3 syncro 1,9 mTDi
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob 06. úno 2016 9:26:13
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
díky už mám na to nerez doma a udělám si ho
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
Ahoj, Prosím radu, protože okolo toho turba mám po letech ježdění nějaký problém. Před asi čtyřma rokama jsem dal motor Z1 i se svodama s turbem kde je turbo na konci, odtok oleje mám do bloku ne do vany. Co se asi tak mohlo teda stát, někdy jako by to netáhlo, jindy jo, do kopce to někdy jokoby vypne... tekl mě od tam někde olej, pak zase ne... už jsem tu vratku oleje teda dal do vany. Co s tím natočením turba do vrchu nebo co? Děkuji
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
Ahoj Slavku!
Je trochu tezky identifikovat jak to v tom aute mas poskladany...fotka by pomohla. Pokud mas original svody z 1Z, tak tam bude sabes ve skloneni stredoveho uzlu turba. Jednoduse receno, kdyz se podivas na turbinu, tak vstup a vystup oleje do toho stredovyho uzlu by mel byt plus minus ve svislici (je tam povolen odklon od svisle osy 15°). Nu a to jde ruku v ruce s tim odtokem do vany. Samotnej odtok do vany nepomuze pokud Ti olej z turba volne neodteka.
Nafot to, at jsme z toho chytrejsi,ju.
At to vrci, Merlin.
Je trochu tezky identifikovat jak to v tom aute mas poskladany...fotka by pomohla. Pokud mas original svody z 1Z, tak tam bude sabes ve skloneni stredoveho uzlu turba. Jednoduse receno, kdyz se podivas na turbinu, tak vstup a vystup oleje do toho stredovyho uzlu by mel byt plus minus ve svislici (je tam povolen odklon od svisle osy 15°). Nu a to jde ruku v ruce s tim odtokem do vany. Samotnej odtok do vany nepomuze pokud Ti olej z turba volne neodteka.
Nafot to, at jsme z toho chytrejsi,ju.
At to vrci, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
prostě tak jak to je na golfu 1Z, tak to mám, svody, turbo egr ventil. Takže musím zkontrolovat svislost vstup - odtok oleje... nevím jestli je to víc jak 15 stupnu, myslel jsem že je to buřt, když to je pod tlakem... Díky Ti.
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
Zdar Slavku!
Hele, tak to je trochu loterie, kdy se Ti to cely zastavi. Jedna vec je turbo a jeho mazani...svody lze pouzit, ale musi se dodrzet ta max odchylka od svisle osy. Ale druha vec a trochu zavaznejsi je nakloneni celyho motoru a tudiz spravna funkce mazani. Pri tehle prestavbach se kvuli tomu dava vana a olejovy cerpadlo (resp. saci kos) z JX, protoze jinak riskujes, ze zadres...
Koukni na to a kdyztak vyfot at vis na cem jses, Merlin.
Hele, tak to je trochu loterie, kdy se Ti to cely zastavi. Jedna vec je turbo a jeho mazani...svody lze pouzit, ale musi se dodrzet ta max odchylka od svisle osy. Ale druha vec a trochu zavaznejsi je nakloneni celyho motoru a tudiz spravna funkce mazani. Pri tehle prestavbach se kvuli tomu dava vana a olejovy cerpadlo (resp. saci kos) z JX, protoze jinak riskujes, ze zadres...
Koukni na to a kdyztak vyfot at vis na cem jses, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
Ahoj Kouzelníku.
tak vanu z JX a olejový cerpadlo samozdřejmě mám přehozono od začátku:) jinak je vsechno 1Z i v TP, řídící jednotka, intercooler, ei.pedál Rozhodl jsem se zaslepit egr ventil, až se budu dívat na tu osu turbíny. co je to za bakulu na turbu s takovou tyčkou? Nějakej blow of?? Vyrábět držáky motoru jsem musel na obě strany, neseděli vůbec. Jinak je to moje jediné auto a jezdím deně tak trpí no.
tak vanu z JX a olejový cerpadlo samozdřejmě mám přehozono od začátku:) jinak je vsechno 1Z i v TP, řídící jednotka, intercooler, ei.pedál Rozhodl jsem se zaslepit egr ventil, až se budu dívat na tu osu turbíny. co je to za bakulu na turbu s takovou tyčkou? Nějakej blow of?? Vyrábět držáky motoru jsem musel na obě strany, neseděli vůbec. Jinak je to moje jediné auto a jezdím deně tak trpí no.
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
Ahoj,
tak to je dobre, ta vana a tak. Nu, bakule s tyckou je waste gate ventil na turbu... jeho funkce je takova, ze kdyz se tam natlaci moc vyfukovych plynu, tak to odfoukne obtokovym kanalem rovnou do vyfuku.
Nuz, tak na to schvalne koukni, myslim, ze natoceni toho stredovyho uzlu turbiny bude Tvuj problem.
Mej se, Merlin.
tak to je dobre, ta vana a tak. Nu, bakule s tyckou je waste gate ventil na turbu... jeho funkce je takova, ze kdyz se tam natlaci moc vyfukovych plynu, tak to odfoukne obtokovym kanalem rovnou do vyfuku.
Nuz, tak na to schvalne koukni, myslim, ze natoceni toho stredovyho uzlu turbiny bude Tvuj problem.
Mej se, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
Ahoj vsichni!
Tak a jsem tu taky s dotazem. Preskladavam AAZ a narazil jsem na vec, ktera je oproti JX jina. U AAZ je soucasti tesneni vany profilovanej plech s prutoky kryjici celou klikovku, skrz kterej prochazi noha olejovyho cerpadla. U JX jsem ale mel pouze klingeritovy tesneni po obvodu vany.
Co pri tehle prestavbach preferujete...?
Jeste vec, ktera by to mohla ovlivnovat... AAZ je v puvodni zastavbe oproti JX v kolmejsi poloze vuci vodorovine... takze me napadla otazka, zda ten plech pak nemuze byt spis na obtiz navratu oleje do vany k sacimu kosi olejovyho cerpadla po prujezdu pravotocivou zatackou?
Diky, Merlin.
Tak a jsem tu taky s dotazem. Preskladavam AAZ a narazil jsem na vec, ktera je oproti JX jina. U AAZ je soucasti tesneni vany profilovanej plech s prutoky kryjici celou klikovku, skrz kterej prochazi noha olejovyho cerpadla. U JX jsem ale mel pouze klingeritovy tesneni po obvodu vany.
Co pri tehle prestavbach preferujete...?
Jeste vec, ktera by to mohla ovlivnovat... AAZ je v puvodni zastavbe oproti JX v kolmejsi poloze vuci vodorovine... takze me napadla otazka, zda ten plech pak nemuze byt spis na obtiz navratu oleje do vany k sacimu kosi olejovyho cerpadla po prujezdu pravotocivou zatackou?
Diky, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: 1.6TD JX prestavba na 1.9 TD AAZ
Zdar Merline,
když jsem dával do busa 1.9 D z golfa, tak tam ten plech byl taky. Špatný návrat do vany mě taky děsil, tak jsem ho vyhodil. Njeto to má nějakejch 70 tisíc a ještě se to nezadřelo, tak tam ten plech asi nechybí.
Kubajs
když jsem dával do busa 1.9 D z golfa, tak tam ten plech byl taky. Špatný návrat do vany mě taky děsil, tak jsem ho vyhodil. Njeto to má nějakejch 70 tisíc a ještě se to nezadřelo, tak tam ten plech asi nechybí.
Kubajs