Stránka 2 z 3
Re: katastrofálne emisie
Napsal: čtv 12. lis 2015 11:16:27
od DOKA
A co to je teda za motor (Ko'd)?
Re: katastrofálne emisie
Napsal: čtv 12. lis 2015 11:18:10
od DOKA
A co je to za ko'd motoru?
Re: katastrofálne emisie
Napsal: čtv 12. lis 2015 11:30:29
od mil52
Hlava dolu nemusí -pokud koupíš teleskopickou trubku na tyčky
nejdřív ale zjisti které hydra jsou špatná-určitě nebudou všechny.
Re: katastrofálne emisie
Napsal: čtv 12. lis 2015 11:33:23
od mil52
Doka-na první straně to je napsané-je to kód DJ
Re: katastrofálne emisie
Napsal: čtv 12. lis 2015 12:38:24
od arawak
ČAU
Pokud jsi změřil kompresi je v pořádku...
zkontroloval vstřiky......

zapalování funguje jak má ....běží na všechny čtyři...
řídící jednotka nejede v nouzáku...
tak je to na devadesát procent čidlo teploty motoru(konektor)...

(řídící jednotka si myslí že motor je studený a dopřává mu benzín)
jinak co mají hydra společného s emisema ? (odchylka v časování rozvodů v desetinách nemůže mít tak zásadní vliv..) toť můj názor...
Re: katastrofálne emisie
Napsal: čtv 12. lis 2015 14:00:18
od Barix
No čidlá teploty vody boli menené, presne s tohoto dôvodu resp podozrenia. To že by mohol byt zlý konektor ma veru nenapadlo aj keď sa mi marí, že pri odpojení za chodu motore zmenil prejav, ale aj tak dik za trefnú poznámku...
mil: tomuto som nepochopil: Hlava dolu nemusí -pokud koupíš teleskopickou trubku na tyčky
resp dajú sa vytiahnuť hydra z bloku lahko, nejakým udelátkom?
Re: katastrofálne emisie
Napsal: čtv 12. lis 2015 22:41:08
od Jenda - Povoda
A kolik ti to papá?
Re: katastrofálne emisie
Napsal: pát 13. lis 2015 0:00:22
od DOKA
mil52 píše:Doka-na první straně to je napsané-je to kód DJ
Omlouvám se nějak mě to uteklo,dík

Re: katastrofálne emisie
Napsal: pát 13. lis 2015 8:15:24
od mil52
Arawak
Zažil jsem to na svém motoru-když jsem dojel na emise tak tloukli dvě hydra a emise to mělo vysoké-jen přestali tak to bylo v pohodě-toť moje zkušenost.
Re: katastrofálne emisie
Napsal: sob 21. lis 2015 21:24:12
od Barix
No takže máme za sebou prvú etapu meraní a zisťovaní...
Kompresie valce 2,3,4 tlak 120-130 psi (viem nie je to nominál, ale ani minimál...)
velec 1 chabých 90 psi

tož katastrofa)
Vstreky na vizuál dobré pekný roztrek až som závidel.)
Pri zhodení sania ma prekvapil zápach a vlhkosť výfukovobenzínu v potrubí (aj za klapkou smerom do filtru), asi to nie je normálne, že? Je možné teda očakávať, že na válci 1 prefukujú ventily aj smerom do sania?
Čaká nás teda hlava dolu...