Stránka 2 z 2

Re: SDi

Napsal: pon 27. bře 2017 20:10:20
od andydas
v tp u T4 mám motor 1,9 TD - ABL 50kW.
ale vzhledem k bordelu jakej panoval při dovozech aut je možný všecko ;)

Re: SDi

Napsal: úte 28. bře 2017 11:21:35
od Dan
No kdybych nutně potřeboval atmosférickej diesel, tak bych taky radši šel do SDI, ale s mechanickým čerpadlem. To postaví každej, kdo umí stavět čerpadla pro mTDI. Třeba zrovna Luboš Hubálek, viz výše. To je mistr.
Protože zkrátka nevidim důvod, proč tam motat metry drátů a čidel a ECU, když to stejně pojede stejně jako ta mechanika. A kultura chodu, když tam neni přeplňování, nemůže bejt tou mechanikou bůhvíjak degradována 8-)
Jak píše Petr, SDI netrpí na přehřívání, je mladší, je to zkrátka modernější motor.

Re: SDi

Napsal: úte 28. bře 2017 20:25:11
od Jenda - Povoda
Dan píše:No kdybych nutně potřeboval atmosférickej diesel, tak bych taky radši šel do SDI, ale s mechanickým čerpadlem. To postaví každej, kdo umí stavět čerpadla pro mTDI. Třeba zrovna Luboš Hubálek, viz výše. To je mistr.
Protože zkrátka nevidim důvod, proč tam motat metry drátů a čidel a ECU, když to stejně pojede stejně jako ta mechanika. A kultura chodu, když tam neni přeplňování, nemůže bejt tou mechanikou bůhvíjak degradována 8-)
Jak píše Petr, SDI netrpí na přehřívání, je mladší, je to zkrátka modernější motor.
No, osobně si myslím, že chod motoru se sebelepší mechanikou je mnohem horší, než s původní elektrikou. A navíc mechanická čerpadla jsou celkem drahá...zatímco tu elektriku na autě máš :-) V Tdi jezdím s elektrickým čerpadlem a bez problému už ca 80tis km. Spotřeba nižší, motor nekouří, zastudena zní měkce a ne jako starej komůrkáč...

Re: SDi

Napsal: čtv 30. bře 2017 16:13:24
od Dan
To s tím chodem se nedá popřít, mTDI zní pomalu jak komůrkáč, je to takový tvrdý, to jo.
Ale je tam jen jeden drát :twisted:
Já tu elektroniku prostě nesnáším :|
Hrozně se mi příčí něco řešit na autě s notbůkem nebo měnit nějaký čidla na popud nějakých jejich samodiagnostických záchvatů ;)
No, naštěstí ta generace motorů, kterou cpem do busů je ještě ta správná a funguje to, včetně těch drátů a čidel.
Elektrice se nedá samozřejmě upřít kultivovanost a relativně snadný ladění. Tomu dávam palec nahoru, ale pokud tomu člověk nehoví do hloubky, tak má stejně smůlu... Já si na mechanice se šroubovákem a klíčem udělam cokoliv, sice se to chová jak rabiát, ale dá se to a když to člověka baví, tak mi nevadí vyjet kopec dvacetkrát, než to naladim.
Takže tolik asi k eletrice ;)