Re: Lucka
Napsal: stř 15. lis 2023 16:38:28
Je to tady zdechlý. Taxe podíváme na ty drobný proměny Lucky v čase a prostoru.
Když jsem jí na Kladně koupil tak měla 3 sesle vepředu. Ty nebyly,ani koženkový, byl to takovej pevnej plast imitující nějaky vzory čalounění. Pohodlný to bylo jako lavička v parku a strašně se na tom potily řitě.
Pak byla nízká přepážka jako mívaly dvanácettrosky. Za ní byla klasická busí koženkova 3 lavice.
Auto je podle not 3 sitz ale pán neřešil a s kapelou dokázal jezdit po republice i v 11 personách.
Já tolik odvahy neměl taxe lavice zhostila na pár let role gauče v garáži. Bral jsem jí jen na akce jako sezení qohni.
A na jedný takový akci jsem dostal darem 2 sesle plyšový "anatomický" z GLX favorita. Takže 3 původní kousky z kabiny šly do kontejneru a na jejich působiště šly pohodlny favorití židle. No a tak mě napadlo udělat auto průchozí. Jenže se mi líbil oddělenej prostor na bordel za sedačkama. A na přepážce za sedačkou pilota je rádio. Z oalubky ho pánovi 2x ukradli (Kladno...) tak ho schoval a mě to vyhovuje. Přepážku jsem teda jen proříznul a olemoval. Jelikož jsem chtěl zachovat 3 místnou konfiguraci tak jsem sehnal ještě jedni favorití sesly do trojice. Z podesty 3lavice jsem užíznul kus a předělal na použití pod favorití seslí. Kolejnice jsem zachoval celý. Sedačka tráví svuj čas většinou za řidičem. Ale podle nakladu bejvá i uprostřed nebo po vyndání "kuchyně" u šoupaček. Případně zůstává doma.
A xostávam se ke kuchyni. To je prehistorickej dřevěnej noční stolek. V něm mešká nádobí, vařič a kdejaká droboť. Nahoru jsem přidělal klasickej dřevěnej chlebník. V něm bydlí konvice, hrnky, čaj, cukr, kafe....
No a spaní s paní.
Původní majitel udělal hned za šoupačkama před notorem úložnej prostor s odklápěcím víkem. Já na topřidělal ještě vyklápěcí díl a je postel fertig. D kamaráda jsem koupil skládací matrace a spíme.
Auto je furgon takžeza řidičem nebylo okno. To mi nevadiloale na STK měli kecy že u sedačky musí bej okno. Já hned z počátku udělal střešní okno nad šoupačky. Tim do auta chcalo. Tak jsem ho zadělal a tostřešní okno jsemzaříznul do bočnice za řidiče. Zadní pasažér vidí ven. No a když se vyklopí takto větrá aniž by do auta pršelo.
Poslední co mě napada z bydlivěcí je markýza. Tu sme cyrobili z darovaný komoušskýho stanu z n.p. Technolen. Z konstrukce jsem vyrobil kontrukci jinou kotvenou k zahrádce s opěrnýma nohama a jištěnim špagátkama k háčkům na nárazníkách. Plachtu Kikiny babi přešila naplachtu markýzy. Na zahrádku jsem přidělal KG trubku ve který vozim tyče na tu markýzu.
Hajzl řeší polní lopatka, vodu kanystry pod 3. sedačkou a sprchu řeka, rybník nebo kemp.
Technický úplavy auta vesměs nemam. Jen jsem dal pertinaxový pidložky pod zadní péra. No a povzoru vrchního plantážníka Merlina jsem zavěsil vejfuck na klasický silenty. Akurát jsem hájy nevařil na auto ale na platle původních silentů.
Taxervus plantážnící příště si zas povíme něco z jibýho soudku.
Když jsem jí na Kladně koupil tak měla 3 sesle vepředu. Ty nebyly,ani koženkový, byl to takovej pevnej plast imitující nějaky vzory čalounění. Pohodlný to bylo jako lavička v parku a strašně se na tom potily řitě.
Pak byla nízká přepážka jako mívaly dvanácettrosky. Za ní byla klasická busí koženkova 3 lavice.
Auto je podle not 3 sitz ale pán neřešil a s kapelou dokázal jezdit po republice i v 11 personách.

Já tolik odvahy neměl taxe lavice zhostila na pár let role gauče v garáži. Bral jsem jí jen na akce jako sezení qohni.
A na jedný takový akci jsem dostal darem 2 sesle plyšový "anatomický" z GLX favorita. Takže 3 původní kousky z kabiny šly do kontejneru a na jejich působiště šly pohodlny favorití židle. No a tak mě napadlo udělat auto průchozí. Jenže se mi líbil oddělenej prostor na bordel za sedačkama. A na přepážce za sedačkou pilota je rádio. Z oalubky ho pánovi 2x ukradli (Kladno...) tak ho schoval a mě to vyhovuje. Přepážku jsem teda jen proříznul a olemoval. Jelikož jsem chtěl zachovat 3 místnou konfiguraci tak jsem sehnal ještě jedni favorití sesly do trojice. Z podesty 3lavice jsem užíznul kus a předělal na použití pod favorití seslí. Kolejnice jsem zachoval celý. Sedačka tráví svuj čas většinou za řidičem. Ale podle nakladu bejvá i uprostřed nebo po vyndání "kuchyně" u šoupaček. Případně zůstává doma.
A xostávam se ke kuchyni. To je prehistorickej dřevěnej noční stolek. V něm mešká nádobí, vařič a kdejaká droboť. Nahoru jsem přidělal klasickej dřevěnej chlebník. V něm bydlí konvice, hrnky, čaj, cukr, kafe....
No a spaní s paní.
Původní majitel udělal hned za šoupačkama před notorem úložnej prostor s odklápěcím víkem. Já na topřidělal ještě vyklápěcí díl a je postel fertig. D kamaráda jsem koupil skládací matrace a spíme.
Auto je furgon takžeza řidičem nebylo okno. To mi nevadiloale na STK měli kecy že u sedačky musí bej okno. Já hned z počátku udělal střešní okno nad šoupačky. Tim do auta chcalo. Tak jsem ho zadělal a tostřešní okno jsemzaříznul do bočnice za řidiče. Zadní pasažér vidí ven. No a když se vyklopí takto větrá aniž by do auta pršelo.
Poslední co mě napada z bydlivěcí je markýza. Tu sme cyrobili z darovaný komoušskýho stanu z n.p. Technolen. Z konstrukce jsem vyrobil kontrukci jinou kotvenou k zahrádce s opěrnýma nohama a jištěnim špagátkama k háčkům na nárazníkách. Plachtu Kikiny babi přešila naplachtu markýzy. Na zahrádku jsem přidělal KG trubku ve který vozim tyče na tu markýzu.
Hajzl řeší polní lopatka, vodu kanystry pod 3. sedačkou a sprchu řeka, rybník nebo kemp.
Technický úplavy auta vesměs nemam. Jen jsem dal pertinaxový pidložky pod zadní péra. No a povzoru vrchního plantážníka Merlina jsem zavěsil vejfuck na klasický silenty. Akurát jsem hájy nevařil na auto ale na platle původních silentů.
Taxervus plantážnící příště si zas povíme něco z jibýho soudku.