Vencovo Červeňuch
Re: Vencovo Červeňuch
Pokud bys vzal jako základ Syncro, tak to nevidím nereálně...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Vencovo Červeňuch
Jak tooo... vždyť je T3 z obou stran skoro stejná, stačí dosadit dveře a je to fertig.... 

"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
ig: cg_performace_cz
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
ig: cg_performace_cz
Re: Vencovo Červeňuch
Jo jo, vy jste mi zase chytří. Samozřejmě, že se dá všechno. Obzvláště, když se najdou takoví blbci, kteří neví, že něco nejde, a udělají to.
Já jsem to spíš myslel tak, že u DAFa, kterej má motor, kabinu a řízení vpředu bylo trochu jednodušší uříznout "prázdnej" zadek a vrznout tam místo něho druhej předek. Samozřejmě, že to nebyla žádná sranda, ale tak nějak mi T3 s tak pitomě posazeným motorem vzadu přijde na tuhle věc o poznání komplikovanější. Moje představivost se nějak moc neumí spasovat s myšlenkou dostat dozadu nad ten motor kabinu a řízení tak aby to nebylo celé vysoký jak hochdach
.
Já jsem to spíš myslel tak, že u DAFa, kterej má motor, kabinu a řízení vpředu bylo trochu jednodušší uříznout "prázdnej" zadek a vrznout tam místo něho druhej předek. Samozřejmě, že to nebyla žádná sranda, ale tak nějak mi T3 s tak pitomě posazeným motorem vzadu přijde na tuhle věc o poznání komplikovanější. Moje představivost se nějak moc neumí spasovat s myšlenkou dostat dozadu nad ten motor kabinu a řízení tak aby to nebylo celé vysoký jak hochdach

Re: Vencovo Červeňuch
Aha, tak to se míjíme v představách. To dvoumotorové monstrum jsem si představoval jako auto, které má hnané obě nápravy samostatnými motory.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
- martin_100
- Příspěvky: 355
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Vencovo Červeňuch
Mňó vono by to šlo akurát si musís vybrat jestli výslednej vůz pujde řídit a nebo pojede. Obojí nepujde 

T3 Lucinka
Re: Vencovo Červeňuch
Proto jsem psal o tom Syncru...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Vencovo Červeňuch
Trochu update:
Letos před létem jsem měnil rozvodovej řemen, neobešlo se to bez sundání víka vačky. Zakoupil jsem celogumové těsnění ventilvíka od Elring v domnění, jak udělám busovi dobře a to je prosímpěkně úplně na houno. Stálo to necelý 3 kila a teklo to jak nijagára. Poté zakoupeno korkové těsnění opět od Elring za 40 kaček a ihned suché jak cesta. Ty starý káry asi holt potřebují staré technologie...
Další závadička byly 2 netěsnící vstřiky. Koupil jsem tedy podložky a říkám si, že udělám zrovna všechny, ať jsme u všech na stejné startovací čáře. No tak ty co netěsnily se podařilo utěsnit a jeden co těsnil po výměně podložky už ne. A proto pro příště už nebudu hrabat na to co funguje. Podařilo se až napodruhý a nyní to vypadá, že těsní všechny.
Jinak po dovolený už máme, cestopis dělat nebudu, neb mně fórum odmítá zobrazovat více fotek pohromadě. Tak sem dám jednu letní vidláckou náladovku z obstarávání podestýlky pro slepice
Letos před létem jsem měnil rozvodovej řemen, neobešlo se to bez sundání víka vačky. Zakoupil jsem celogumové těsnění ventilvíka od Elring v domnění, jak udělám busovi dobře a to je prosímpěkně úplně na houno. Stálo to necelý 3 kila a teklo to jak nijagára. Poté zakoupeno korkové těsnění opět od Elring za 40 kaček a ihned suché jak cesta. Ty starý káry asi holt potřebují staré technologie...
Další závadička byly 2 netěsnící vstřiky. Koupil jsem tedy podložky a říkám si, že udělám zrovna všechny, ať jsme u všech na stejné startovací čáře. No tak ty co netěsnily se podařilo utěsnit a jeden co těsnil po výměně podložky už ne. A proto pro příště už nebudu hrabat na to co funguje. Podařilo se až napodruhý a nyní to vypadá, že těsní všechny.
Jinak po dovolený už máme, cestopis dělat nebudu, neb mně fórum odmítá zobrazovat více fotek pohromadě. Tak sem dám jednu letní vidláckou náladovku z obstarávání podestýlky pro slepice

Re: Vencovo Červeňuch
S těmi vstřiky... řešil jsem podobný problém - mírně ucházel vzduch kolem závitu. Zakoupil jsem sobě (pardon, autu) nové podložky a vyměnil je. Trochu to pomohlo, ale jen trochu. Po čase zase začaly profukovat - a to jsem zkoušel různé věci, třeba i utáhnout vstřiky na větší než předepsaný moment. Pokud máš tělo vstřiku černé od sazí, tak problém přetrvává, protože to stále netěsní. Je potřeba udělat dvě věci: zabrousit dosedací plochu v hlavě a zalapovat podložky se vstřikem. Teprve potom to bude trvale těsnit. Taky jsem to zalapování nevěděl, ale byl jsem poučen.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Vencovo Červeňuch
Psal jsem to již před třema léty zde:venca101 píše: pát 22. srp 2025 9:08:05 Zakoupil jsem celogumové těsnění ventilvíka od Elring v domnění, jak udělám busovi dobře a to je prosímpěkně úplně na houno. Stálo to necelý 3 kila a teklo to jak nijagára.
"Důvodem byla nekompatibilita nově daného gumového těsnění a šteftů s osazením (dorazem) na korkové těsnění. Po utažení vše vypadalo normálně, ve skutečnosti však těsnění neleželo na dosedací ploše hlavy ale na osazení šteftů a zůstávala možná půlmilimetrová mezera mezi hlavou a těsněním."
Zbabělče

Re: Vencovo Červeňuch
No vidíš, kdo si to má všechny ty tvoje poruchy pamatovat
Každopádně já šel cestou korku a na gumu už sejřím
Jinak je za náma i druhá týdenní dovolená v rakouských Alpách a tam je krásně až oči přecházejí

Jinak je za náma i druhá týdenní dovolená v rakouských Alpách a tam je krásně až oči přecházejí