Vencovo Červeňuch

Odpovědět
mhepp
Příspěvky: 185
Registrován: ned 30. srp 2015 0:38:38

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od mhepp »

Pokud bys vzal jako základ Syncro, tak to nevidím nereálně...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 877
Registrován: úte 12. kvě 2015 22:05:28
Bydliště: Žacléř

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od Merlin »

Jak tooo... vždyť je T3 z obou stran skoro stejná, stačí dosadit dveře a je to fertig.... :D
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
ig: cg_performace_cz
Uživatelský avatar
puchyyla
Příspěvky: 611
Registrován: úte 12. dub 2022 11:25:51
Bydliště: Brno

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od puchyyla »

Jo jo, vy jste mi zase chytří. Samozřejmě, že se dá všechno. Obzvláště, když se najdou takoví blbci, kteří neví, že něco nejde, a udělají to.
Já jsem to spíš myslel tak, že u DAFa, kterej má motor, kabinu a řízení vpředu bylo trochu jednodušší uříznout "prázdnej" zadek a vrznout tam místo něho druhej předek. Samozřejmě, že to nebyla žádná sranda, ale tak nějak mi T3 s tak pitomě posazeným motorem vzadu přijde na tuhle věc o poznání komplikovanější. Moje představivost se nějak moc neumí spasovat s myšlenkou dostat dozadu nad ten motor kabinu a řízení tak aby to nebylo celé vysoký jak hochdach :? .
mhepp
Příspěvky: 185
Registrován: ned 30. srp 2015 0:38:38

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od mhepp »

Aha, tak to se míjíme v představách. To dvoumotorové monstrum jsem si představoval jako auto, které má hnané obě nápravy samostatnými motory.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Uživatelský avatar
martin_100
Příspěvky: 355
Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
Bydliště: Rybnice

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od martin_100 »

Mňó vono by to šlo akurát si musís vybrat jestli výslednej vůz pujde řídit a nebo pojede. Obojí nepujde :twisted:
T3 Lucinka
mhepp
Příspěvky: 185
Registrován: ned 30. srp 2015 0:38:38

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od mhepp »

Proto jsem psal o tom Syncru...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Uživatelský avatar
venca101
Příspěvky: 221
Registrován: pon 25. led 2016 15:24:21
Bydliště: jižní Morava

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od venca101 »

Trochu update:
Letos před létem jsem měnil rozvodovej řemen, neobešlo se to bez sundání víka vačky. Zakoupil jsem celogumové těsnění ventilvíka od Elring v domnění, jak udělám busovi dobře a to je prosímpěkně úplně na houno. Stálo to necelý 3 kila a teklo to jak nijagára. Poté zakoupeno korkové těsnění opět od Elring za 40 kaček a ihned suché jak cesta. Ty starý káry asi holt potřebují staré technologie...
Další závadička byly 2 netěsnící vstřiky. Koupil jsem tedy podložky a říkám si, že udělám zrovna všechny, ať jsme u všech na stejné startovací čáře. No tak ty co netěsnily se podařilo utěsnit a jeden co těsnil po výměně podložky už ne. A proto pro příště už nebudu hrabat na to co funguje. Podařilo se až napodruhý a nyní to vypadá, že těsní všechny.

Jinak po dovolený už máme, cestopis dělat nebudu, neb mně fórum odmítá zobrazovat více fotek pohromadě. Tak sem dám jednu letní vidláckou náladovku z obstarávání podestýlky pro slepice :)

senoseč.jpg
senoseč.jpg (108.39 KiB) Zobrazeno 313 x
mhepp
Příspěvky: 185
Registrován: ned 30. srp 2015 0:38:38

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od mhepp »

S těmi vstřiky... řešil jsem podobný problém - mírně ucházel vzduch kolem závitu. Zakoupil jsem sobě (pardon, autu) nové podložky a vyměnil je. Trochu to pomohlo, ale jen trochu. Po čase zase začaly profukovat - a to jsem zkoušel různé věci, třeba i utáhnout vstřiky na větší než předepsaný moment. Pokud máš tělo vstřiku černé od sazí, tak problém přetrvává, protože to stále netěsní. Je potřeba udělat dvě věci: zabrousit dosedací plochu v hlavě a zalapovat podložky se vstřikem. Teprve potom to bude trvale těsnit. Taky jsem to zalapování nevěděl, ale byl jsem poučen.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Uživatelský avatar
puchyyla
Příspěvky: 611
Registrován: úte 12. dub 2022 11:25:51
Bydliště: Brno

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od puchyyla »

venca101 píše: pát 22. srp 2025 9:08:05 Zakoupil jsem celogumové těsnění ventilvíka od Elring v domnění, jak udělám busovi dobře a to je prosímpěkně úplně na houno. Stálo to necelý 3 kila a teklo to jak nijagára.
Psal jsem to již před třema léty zde:
"Důvodem byla nekompatibilita nově daného gumového těsnění a šteftů s osazením (dorazem) na korkové těsnění. Po utažení vše vypadalo normálně, ve skutečnosti však těsnění neleželo na dosedací ploše hlavy ale na osazení šteftů a zůstávala možná půlmilimetrová mezera mezi hlavou a těsněním."
venca101 píše: pát 22. srp 2025 9:08:05 Jinak po dovolený už máme, cestopis dělat nebudu...
Zbabělče :evil:
Uživatelský avatar
venca101
Příspěvky: 221
Registrován: pon 25. led 2016 15:24:21
Bydliště: jižní Morava

Re: Vencovo Červeňuch

Příspěvek od venca101 »

No vidíš, kdo si to má všechny ty tvoje poruchy pamatovat :) Každopádně já šel cestou korku a na gumu už sejřím

Jinak je za náma i druhá týdenní dovolená v rakouských Alpách a tam je krásně až oči přecházejí

AT.jpg
AT.jpg (63.15 KiB) Zobrazeno 262 x
Odpovědět