Něco málo se děje. Vyskákalo na nás mnohem víc, než jsem čekal a odvedená kvalita původních oprav v DE před novým lakem katastrofa. Takže nezbývá nic jiného, než komplet s barvou pryč a zjistit jak vypadá celý skelet včetně dveří a vrat. Takže letos nevyjedu 100%
Hezky pekne...drzim pesti, taky me to letos ceka. Ale vyplati se to vzit pekne z gruntu, at ma clovek klid a nerve si za dva roky vlasy, ze to nekde vylezlo..
Díky Merline. Přesně jak říkáš. Raději z gruntu, než za nějakou dobu plakat, že se mělo udělat tohle i tohle a teď už je pozdě....
Velká část kastle už vybroušená na plech, některé díly poměrně slušně narovnané kitem ... (
Ahoj pánové,
já mám bohužel s tou výdrží špatnou zkušenost. I když jsem všechno vybrousil, vyřezal, vyvařil a prolil odrezovačem, potom nechal nalakovat v lakovně a všechny dutiny prolil voskem, tak po cca pěti letech se mi začala tvořit v levém oku malá slzička, když jsem zahlídl první květinky na laku. Samozřejmě jsem přestal jezdit v soli a trochu se to zpomalilo. Jenomže z těch spojů se ta koroze stejně nevyžene. Asi postavim garáž a budu rozmazlovat
Hlavně si dejte pozor, čím budete tmelit spáry. Ty moje popraskaly už po roce
Nu, ono je to vzdycky va bank... vyleze driv nebo pozdeji, ale bohuzel stejne jednou vylizt musi...to uz je kolobeh zivota. Ale s tim se hold uz nic vic delat neda. Jednou ty auta mame z oceli a tak to podle toho hold chodi. Samozrejme kvalitni klempirinou to zacina a prikladnym lakyrou to konci...
Figl z Podkrkonosi je spary zavarit a vycinovat... Amosuv bus je toho dokladem. Auto se delalo v roce 2009 a po sedmi letech vypada jak ze zurnalu a nikde nic...pravda v soli nejezdi...
Je to přesně tak. Auto bylo lakovaný a vyvařený v říši někdy před 9 lety. Klempířina udělaná na prd a podle toho i to auto tak vypadá.
A když to tak vezmu, jsou T3 ve srovnání se staršíma téčkama ještě zlatý.
@ Merline je někde nějaká dokumentace těch vyvařených spár? Docela mě to zajímá když už je to vyzkoušené...