Stránka 6 z 6

Re: Co s motorem...možnosti výměny motoru, alternativní pohonné jednotky

Napsal: úte 09. zář 2025 0:19:39
od mhepp
Po aktuálních zkušenostech mám dost rozporuplné pocity, co se týče spolehlivosti mechaniky. Repas mechanického čerpadla a mechanických vstřiků se prostě nepovedl. Na druhou stranu, všichni okolo řeší problémy s elektrikou. Achjo, co teď... Vysypané mechanické čerpadlo si s kladivem a šroubovákem taky nedáš dohromady.

Každopádně, jedna z nejcennějších věcí na T3 je právě ta maximální primitivnost. TDi je pro mne příliš složité, zvláště pokud se jedná o čerpadlo. Ať už mechanické nebo elektronické, takže nic pro mne. KY nastrojené jako TD je podle mne nejlepší kompromis mezi ziskem a cenou. Ziskem výkonu a cena je právě ta jednoduchost.

Re: Co s motorem...možnosti výměny motoru, alternativní pohonné jednotky

Napsal: úte 09. zář 2025 8:31:29
od Merlin
Jasný... ona i mechanika dokáže potrápit, pořád to je domeček plný koleček.. Nicméně zastávám obdobný názor, že hezký na T3 je ta jednoduchost. Čerpadlo s kladivem a šroubovákem neopravíš, zvlášť, když jsi se v tom nikdy předtím nehrabal. KY turbo je verze, která se i mě líbí. V budoucnosti ale hrozí, že bych chtěl za T3 taky zapřáhnout podval a tak beru cestu 1,9 TDi byť s mechanikou jako přijatelnější..

Ať to vrčí, Merlin.

Re: Co s motorem...možnosti výměny motoru, alternativní pohonné jednotky

Napsal: úte 09. zář 2025 15:05:07
od puchyyla
Martine, víš jak se to říká, nemáš si pořizovat auta od "F", třeba jako francouzský. Máš jezdit jen Folcvágenem a budeš v pohodě. Počkej počkej nebo ne :? ?
No ne, jako já na vás s elektrikou a vy na mě s žánpjérama a Tibetem? Tady se prostě asi shodneme, že se neshodneme. A jen tak mimochodem, třeba diagnostiku na motorku si na motorce vozím s sebou. Protože jedna bába povídala..., tak mi to kdysi přišlo děsně užitečný. Za nějakých 60000 km jsem ji potřeboval přesně 0x, ale tak nějak v tom nářadíčku už je uložená, tak ji tam prostě vozím i dál.
Mě to mechanický čerpadlo dává smysl asi jen v nějakým duchu zachování originality, ovšem veškeré zbytky originality jsou již ty tam samotným TDI :? .
Nakonec ať si každej do toho svýho střepu dá, co je mu libo, třeba Feldu s automatem...
ab2fa242.jpg
ab2fa242.jpg (36.25 KiB) Zobrazeno 286 x
P.S.: Myslíte, že Venca stále poslouchá?

Re: Co s motorem...možnosti výměny motoru, alternativní pohonné jednotky

Napsal: úte 09. zář 2025 16:29:45
od Aulis
Nakonec ať si každej do toho svýho střepu dá, co je mu libo, třeba Feldu s automatem.

Tak ten je dobrej😂

Re: Co s motorem...možnosti výměny motoru, alternativní pohonné jednotky

Napsal: úte 09. zář 2025 21:40:26
od Merlin
Jop, Felda s automatem je dobrá... jen mě napadá taková ta obligátní otázka..."A jak to pereš..?"
Nu a jinak si myslím, že se vesměs shodujeme... někdo radši mechaniku i za cenu nižšího výkonu a s pocitem, že tomu může věřit bo o elektrice ví, že není vidět a kope a někdo radši elektroniku, bo ji taky věří... Neříkám, že jen jedno je správně (to by nám řekl Venca...), ale že každý má podle mě svý pro i proti a to už si musí vyhodnotit každý sám...

Ať to vrčí, Merlin.

Re: Co s motorem...možnosti výměny motoru, alternativní pohonné jednotky

Napsal: úte 09. zář 2025 22:48:50
od martin_100
Já se přiklánim k zabudovaní elektromotoru s karburátorem. :twisted:
Elektromotor je jednoduchej a spolehlivej. Karburátor opravíš šroubovákem.

Re: Co s motorem...možnosti výměny motoru, alternativní pohonné jednotky

Napsal: stř 10. zář 2025 8:33:06
od Merlin
Ahoj takhle po ránu!
Tak mi Martin nahrál... už chvíli sleduju Poláky z Evision, kterak staví T3 hybrid... A anžto příznivce spíš těch smradlavejch motorů ať už na zkapalněný brikety nebo superhitech kapalinu Natural, tak se mi jejich myšlenka líbí. Je to vlastně syncro. Vzadu 1,9 TDi s manuální převodovkou a vpředu elektromotor, jak to celý dohromady funguje netuším, ale na rozdíl od busa plnýho baterek se mi to jako alternativa zdá jako jedna z možných cest pro staromilce...

Pic, Merlin.