Stránka 1 z 1

Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Napsal: pát 18. pro 2015 10:12:54
od Grew
Zdravim, mam problem hlavne pri vyssi rychlosti 90-100km/h (nekdy i v nissi, pri jizde do kopce) se rozklepe radicka, bus prestane jet, spomali tak na neco kolem 80, pak se to zase uklidni a jede to normalne, co by to mohlo bejt?
JE to 2.0 CU vzduchac, benzin, pred rokem renovovanej, je tam progresivny karburator weber, elektricky palivovy cerpadlo, prevodovka v lete pretesnena.

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Napsal: pát 18. pro 2015 14:52:58
od arawak
Zkus nalejt 98-mičku.... :D

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Napsal: sob 19. pro 2015 11:17:27
od Grew
To by me nenapadlo :) po repasy a montazy karburatoru sem se ptal mechanika a ten rikal at dal pouzivam 95 (s olovem), ok zkusim.

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Napsal: pát 08. led 2016 20:33:55
od redbus
Náhradu olova dávat nemusíš. CUčko už má tvrdý sedla, lij jen benzín.

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Napsal: stř 21. čer 2017 11:59:31
od Grew
zdravim, tak sem zjistil, ze to bude asi v cerpadle (po vymene mechanickeho za elektricke bylo elektricke umisteno do prostoru motoru), ted v tech vedrech mi to obcas chcipne uplne a kdyz se kouknu do motoru, tak v benzinovym fitru pred karburatorem nic neni, necham motor chvilku otevrenej a zase naskoci..... neporadi nekdo co s tim?

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Napsal: čtv 22. čer 2017 1:45:39
od Merlin
Ahoj Grew!
Jestli mě pamět nešálí, tak by el. čerpadlo mělo být umístěný co nejblíž nádrži. Vím, že o tom byl nějakej údaj jak daleko pro daný typ čerpadla, když jsem koupil el. pumpu od Facetu na rapida. Zkus po tom zapátrat.. Druhá věc je, jestli je dostatečně nadimenzovaný na dvolitr..? Tady platí zlatá střední cesta, když se to přežene, tak zas přeplavuje karburátor..

Ať to vrčí bez cukání, Merlin.

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Napsal: úte 04. črc 2017 10:20:14
od Jenda - Povoda
Origo maj stříkačky benziny elektrický čerpadlo na vnitřní straně rámu hned za nádrží. Tam se hřát nebude. V motoru to je hloupost... A nezapomeň před něj dát filtr. Z těch historickejch nádrží teče všechno možný. Ahoj