Stránka 1 z 1
přebývající drát
Napsal: ned 01. kvě 2016 16:15:49
od svambi
Ahoj všichni, po zapojení mého motoru 1,6D s dodělávaným turbem nám zbyl jeden drát navíc. Je to ten nejsilnější v červenočerné bužírce. Vůbec nevíme, kam s ním. Mysleli jsme na žhavení, ale to už máme. Kdybyste někdo věděl, můžu poslat i fotku, sem jí nahrát neumím. Taky bych rád věděl, kam se na motor zapojuje otáčkoměr, páč já to auto zprovoznil téměř po pětiletech a už si nepamatuji, jestliu to mělo otáčkoměr vůbec funkční. Moc díky!
Jirka
Re: přebývající drát
Napsal: ned 01. kvě 2016 18:01:23
od TrcekVW
Na starteru kabel mas?
Re: přebývající drát
Napsal: ned 01. kvě 2016 19:47:08
od arawak
Otáčkoměr je vyveden z alternatoru..
Re: přebývající drát
Napsal: ned 01. kvě 2016 22:07:57
od svambi
Auto normálně beží, všechno je zapojené. jen nefunguje otáčkoměr a ten drát je záhada. Když mi hodíte mail, klidně pošlu. fakt netušíme, co to může být! :/
Re: přebývající drát
Napsal: stř 04. kvě 2016 16:05:46
od TrcekVW
Re: přebývající drát
Napsal: čtv 05. kvě 2016 21:58:48
od Merlin
Ahoj Swambi!
Tak jsem se v tom dnes vrtal a tak jsem si rikal, ze se Ti podivam po tom dratu. Elektriku bych mel mit nezbastlenou, takze by to melo odpovidat originalu a zadnej takovej drat jsem tam nevidel... Jsi si jisty, ze tam ma byt...? Popr. nemuze jit o dodelany privod elektriky dopredu, treba kvuli svetlum?
Fotka by pomohla...
Hodne stesti v lusteni zahady bludneho kabelu, Merlin.
Re: přebývající drát
Napsal: úte 10. kvě 2016 22:46:29
od mhepp
Podle schématu by měl červeno-černý drát vést zepředu z pojistkovky do relátka žhavení a na relátko dochlazovacího čerpadla. Ale je to 0.5, takže spíše tenký.
Pokud to ale není černá, ale hnědá, pak by to mohl být drát mezi dochlazovacím čerpadlem a teplotním spínačem na hlavě(?). Ten už je silnější. Jiná červeno-tmavá se v motorovém prostoru nenachází.