Zpět do minulosti z 1.9TD na 1.6D "legal"
Napsal: pon 23. kvě 2016 22:50:34
Zdravím všechny. Pro klid emisím a klid duše přecházím z 1.9AAZ na klidný a líný motor z Golfíka II 1.6d kód JP.
Můj busík má papíry bůh ví odkud a vlastně už při koupi jsem tam měl Mtdi 1.9 v katastrofálním stavu... Od té doby tam prošli dvě AAZ jeden hodně špatný od špatného prodejce a podruhé jsem koupil a ihned repasoval.
Jezdím na něm do teď a má nalítáno prd, ale i tak jsem tlačen zpět ke staré a možná ani né původní 1.6ce
Co mne nyní trápí je toto:
1.6D nyní dostala nový oblek a zítra mi dojde veliká spousta dílů. Vlastně dojde ke kompletnímu repasu.
gufera, kroužky, šály, pumpa atd.
Motor je venku nemá setrvák nic a já bych se chtěl přeptat jak nastavit rozvody na holém motoru.
Vždy jsem to dělal přes setrvák a převodovku, ale situace se změnila a nemám je k dispozici.
Druhá věc je, že na držáku olejového filtru u AAZ je žlutý kábel na čidlo, ale u 1.6d není kam připojit... a držák oleje z aaz mi myslím nepasoval na Jsko
Co přidám na olej držák je chladič oleje pro jistotu
Můj busík má papíry bůh ví odkud a vlastně už při koupi jsem tam měl Mtdi 1.9 v katastrofálním stavu... Od té doby tam prošli dvě AAZ jeden hodně špatný od špatného prodejce a podruhé jsem koupil a ihned repasoval.
Jezdím na něm do teď a má nalítáno prd, ale i tak jsem tlačen zpět ke staré a možná ani né původní 1.6ce

Co mne nyní trápí je toto:
1.6D nyní dostala nový oblek a zítra mi dojde veliká spousta dílů. Vlastně dojde ke kompletnímu repasu.
gufera, kroužky, šály, pumpa atd.
Motor je venku nemá setrvák nic a já bych se chtěl přeptat jak nastavit rozvody na holém motoru.
Vždy jsem to dělal přes setrvák a převodovku, ale situace se změnila a nemám je k dispozici.
Druhá věc je, že na držáku olejového filtru u AAZ je žlutý kábel na čidlo, ale u 1.6d není kam připojit... a držák oleje z aaz mi myslím nepasoval na Jsko

Co přidám na olej držák je chladič oleje pro jistotu
