Já chápu vás, který s busem objíždíte svět, že každá relativně choulostivá součástka je pro vás na cestě riziko...
Ale když vidim, jak se brodíte pískem a bahnem a sněhem, tak mi neříkej, že ti ta atmosféra na syncru s velkýma gumama bude stačit
Já si myslim, že TDI, nebo mTDI, pokud je postavený z dobrýho motoru, kterej nemá najeto půl míle, s novým turbem, s novejma tryskama a zastavenej do busa do původních držáků (pokud se teda bavíme o první generaci TDI - 1Z, AFN, AHU), de facto vyjma intercooleru nastrojenej jako JXko musí bejt etalon spolehlivosti. Pokud kolem toho neni nějakej bastl, musí to bejt spolehlivý i v těch extrémech, který jezdíte vy. Téměř všecko okolo toho motoru se dá udělat tak, že se nešahá do motorovejch držáků, většina věcí je na svých místech, atd.
SDI bude nemastná neslaná lenivka.
To je dobrý pro někoho, kdo se jen vozí na kochačku a nevadí mu, že v kopci pojede pomalu. Na daleký cestování, nevim, nevim. Jet osumdesát naloženej po dálnici asi nic moc. To jsem jel párkrát s 1,6D a stačilo mi to
Samozřejmě takhle je většina obytek, že to prostě "nějak" jede, ale podle mýho doba pokročila a při představě, že jezdim za kamionem a čekam až bude zkopec, abych ho vůbec předjel, no dej mi pokoj
Sečteno a podtrženo: když SDI, tak mechanický, bez drátů, ať je to teda extra spolehlivý. Páč ty dráty tam ničemu nepomůžou, víc to díky nim nepojede a mechanika bude u tý atmosféry mít kultivovanost chodu srovnatelnou, když to čerpadlo postaví někdo, kdo ví, co dělá.