Stránka 1 z 2

SDi

Napsal: stř 22. bře 2017 0:09:45
od Jenda - Povoda
Ahoj,

1,9D je znamá stará varianta. Ale co SDi? Máte někdo? Jak to jede? Kolik točí? Co tam pasuje? A je to výrazně lepší, než 1,9D, nebo ne? Slyšel jsem, že jsou borci, co uměj SDi vyladit, že jede jako Tdi...ale co je na tom pravdy?

Re: SDi

Napsal: stř 22. bře 2017 8:24:29
od Merlin
Ahoj ve spolek!
Nikoho takovýho neznám, ale v "Tigerbusu" měli SDi...leč stejnak ho následně vystřídalo TDi. Vzhledem k "složitosti" takřka totožný s TDi bude i zástavba dost obdobná.

odkaz na jejich stránky: http://www.easy2design.de/bla/tigerbus/ ... sdi-umbau/

Pic, Merlin.

Re: SDi

Napsal: stř 22. bře 2017 13:38:12
od arawak
Michal má sdi v doce, kroutak famózní po dálnici 90 a v kopci za ním není vidět..

Re: SDi

Napsal: stř 22. bře 2017 21:52:33
od Jenda - Povoda
arawak píše:Michal má sdi v doce, kroutak famózní po dálnici 90 a v kopci za ním není vidět..
Michalovo Sdi znám, ale myslím, že by šlo vyladit líp.

Re: SDi

Napsal: stř 22. bře 2017 21:58:37
od Jenda - Povoda
Merlin píše:Ahoj ve spolek!
Nikoho takovýho neznám, ale v "Tigerbusu" měli SDi...leč stejnak ho následně vystřídalo TDi. Vzhledem k "složitosti" takřka totožný s TDi bude i zástavba dost obdobná.

odkaz na jejich stránky: http://www.easy2design.de/bla/tigerbus/ ... sdi-umbau/

Pic, Merlin.
No jak se to vezme. Nemáš turbo, takže bys snad nemusel řešit jinou nohu, ale použít origo. Nemáš turbo, takže neřešíš blbě umístěnej odtok oleje z turba, jako tdi. Nemáš turbo, takže neřešíš žádný tlakový trubky a hadice na sání. Nemáš turbo, takže máš spoustu místa na boční výfuk. A nemáš turbo, takže máš při provozu o problém míň a nevozíš ssebou na cesty náhradní :-)

Re: SDi

Napsal: čtv 23. bře 2017 12:43:31
od Dan
A když nemáš turbo, taxe táhneš jako smrad a nejedeš 8-)
Za mě palec dolů pro SDI. To nikdy nepojede a elektrika tam je k ničemu.
To to radši nastrojit jako klasickou 1,9D, nebo de facto udělat mSDI. Ale proč...
V tom vidím pointu jen pro někoho, kdo nechce výkon a chce větší spolehlivost a relativně mladší motor. Ale bez drátů :roll:

Re: SDi

Napsal: čtv 23. bře 2017 17:09:01
od Jenda - Povoda
Dan píše:A když nemáš turbo, taxe táhneš jako smrad a nejedeš 8-)
Za mě palec dolů pro SDI. To nikdy nepojede a elektrika tam je k ničemu.
To to radši nastrojit jako klasickou 1,9D, nebo de facto udělat mSDI. Ale proč...
V tom vidím pointu jen pro někoho, kdo nechce výkon a chce větší spolehlivost a relativně mladší motor. Ale bez drátů :roll:
SDi je už dostupnější, než 1,9D. Tu když dneska seženeš, tak už bude vychrochtaná. A rozhodně spolehlivější, než cokoliv s turbínou. Takže sis to vysvětlil sám.

Re: SDi

Napsal: pát 24. bře 2017 13:17:14
od Dan
Já chápu vás, který s busem objíždíte svět, že každá relativně choulostivá součástka je pro vás na cestě riziko...
Ale když vidim, jak se brodíte pískem a bahnem a sněhem, tak mi neříkej, že ti ta atmosféra na syncru s velkýma gumama bude stačit ;)
Já si myslim, že TDI, nebo mTDI, pokud je postavený z dobrýho motoru, kterej nemá najeto půl míle, s novým turbem, s novejma tryskama a zastavenej do busa do původních držáků (pokud se teda bavíme o první generaci TDI - 1Z, AFN, AHU), de facto vyjma intercooleru nastrojenej jako JXko musí bejt etalon spolehlivosti. Pokud kolem toho neni nějakej bastl, musí to bejt spolehlivý i v těch extrémech, který jezdíte vy. Téměř všecko okolo toho motoru se dá udělat tak, že se nešahá do motorovejch držáků, většina věcí je na svých místech, atd.
SDI bude nemastná neslaná lenivka.
To je dobrý pro někoho, kdo se jen vozí na kochačku a nevadí mu, že v kopci pojede pomalu. Na daleký cestování, nevim, nevim. Jet osumdesát naloženej po dálnici asi nic moc. To jsem jel párkrát s 1,6D a stačilo mi to :roll:
Samozřejmě takhle je většina obytek, že to prostě "nějak" jede, ale podle mýho doba pokročila a při představě, že jezdim za kamionem a čekam až bude zkopec, abych ho vůbec předjel, no dej mi pokoj :D

Sečteno a podtrženo: když SDI, tak mechanický, bez drátů, ať je to teda extra spolehlivý. Páč ty dráty tam ničemu nepomůžou, víc to díky nim nepojede a mechanika bude u tý atmosféry mít kultivovanost chodu srovnatelnou, když to čerpadlo postaví někdo, kdo ví, co dělá.

Re: SDi

Napsal: ned 26. bře 2017 19:01:04
od andydas
takovej dotaz - na srovnání.
porovnávám výhody a nevýhody mezi 1,9 td 50kw a 1,9sdi 47kw

td - mělo by mít větší krouťák, .......

sdi - líp startuje, bez problémů s turbem, nechci elektriku - co dát za čerpadlo?, .......


nepotřebuju závoďák, vleky netaham.
oba motory mám

Re: SDi

Napsal: ned 26. bře 2017 23:42:07
od DOKA
Jenda - Povoda píše:Ahoj,

1,9D je znamá stará varianta. Ale co SDi? Máte někdo? Jak to jede? Kolik točí? Co tam pasuje? A je to výrazně lepší, než 1,9D, nebo ne? Slyšel jsem, že jsou borci, co uměj SDi vyladit, že jede jako Tdi...ale co je na tom pravdy?
Ahoj,můj názor na toto téma je že 1.9D komůrkový motor má tvrdší chod a více se hřeje díky spalovacímu prostoru v hlavě válců.
Srovnání 1.9d s SDi je těžké,protože vyladit mechaniku oproti elektronice asi nejde srovnávat.SDi spaluje směs v pístu má měkčí chod lépe se tudíž chladí.
Já mám ve svých Busech TDI (elektroniku) a načipováno a motory skoro nezahulí,udělal jsem i pár motorů TDi s mechanikou a výkon tam taky je ale na úkor kouřivosti (čerpadla byla dodána od Luboše z Chomutova).
Suma-sumárum,elektronika je pro běžný provoz na vyladění levnější a efektivnější.Toď můj názor a u turbomotorů je to stejný.
Ahoj DOKA ;)
Jo a Andydas motor 1.9 TD má 55kw (nebo se pletu :?: )