Volanty a vše okolo nich...
Napsal: pát 04. srp 2017 10:04:19
Ahoj takhle při pátku.
Tak zas jeden postřeh z nedávných dní. Čím to vlastně ovládáme ty naše plechovky? Origo produkce vs. různý předělávky, pojďme do toho...
Tak jako hodně lidem i mně se původní kormidlo s úzkým věncem moc nezamlouvalo. Pravda, že točení bez posilovače s tím šlo skvěle, ale vzhled trochu hranatějšího exempláře s inspirací ve volantu škody 100 mému oku moc nelahodil. Zvolil jsem tedy pro mě asi nejpohlednější variantu VW volantů a vybral čtyřramenný exemplář z Golfa II.
Sedne na tisícihran volantové tyče bez jakýchkoli úprav, jen vychazí asi o 1cm výše, tudíž se neopírá jazýček klaksonu o kroužek na volantu a druhá věc je packa na vracení blinkrů, která je taktéž krátká. První jsem vyřešil podložkou spojenou s nábou volantu, na kterou jsem zmíněný kroužek přesadil. Druhé, neb můj vydražený exemplář měl tuto packu stejnak ulomenou, jsem řešil kroužkem s vybroušenou packou, který se stáhne mezi nábu a osazení volantové tyče při utahování středové matice volantu (vel.24). A ta posilovna, neb průměr je o něco menší, mi ani tak nevadí.
Na starým fóru vznikla rozsáhlá debata o použití redukce na volantovou tyč pro felicii pro implementaci novějších VW volantů... máte někdo zkušenost..?
Ať to vrčí, Merlin.
Tak zas jeden postřeh z nedávných dní. Čím to vlastně ovládáme ty naše plechovky? Origo produkce vs. různý předělávky, pojďme do toho...
Tak jako hodně lidem i mně se původní kormidlo s úzkým věncem moc nezamlouvalo. Pravda, že točení bez posilovače s tím šlo skvěle, ale vzhled trochu hranatějšího exempláře s inspirací ve volantu škody 100 mému oku moc nelahodil. Zvolil jsem tedy pro mě asi nejpohlednější variantu VW volantů a vybral čtyřramenný exemplář z Golfa II.
Sedne na tisícihran volantové tyče bez jakýchkoli úprav, jen vychazí asi o 1cm výše, tudíž se neopírá jazýček klaksonu o kroužek na volantu a druhá věc je packa na vracení blinkrů, která je taktéž krátká. První jsem vyřešil podložkou spojenou s nábou volantu, na kterou jsem zmíněný kroužek přesadil. Druhé, neb můj vydražený exemplář měl tuto packu stejnak ulomenou, jsem řešil kroužkem s vybroušenou packou, který se stáhne mezi nábu a osazení volantové tyče při utahování středové matice volantu (vel.24). A ta posilovna, neb průměr je o něco menší, mi ani tak nevadí.
Na starým fóru vznikla rozsáhlá debata o použití redukce na volantovou tyč pro felicii pro implementaci novějších VW volantů... máte někdo zkušenost..?
Ať to vrčí, Merlin.