T3 - ŽLUTÁ JIZVA
Napsal: pon 30. zář 2019 17:42:27
Ahoj vespolek,
jak bývá zvykem, nový člen fóra se musí představit. Ano, jsem na tomto fóru nový, ale nikoliv na VW Aircooled scéně.
Koukám tady přezdívky členů a většina jich je shodná s Flat4. Očividně nejsem jediný, který se rozhodnul pro změnu jít z brouka do něčeho většího. Pořád mám VW412 Varianta a Eribu Triton, takže je mi kempování blízké. Tuto soupravu jsme si s bývalkou pořídily, když děti ještě byli malý a ve čtyřech jsme se do přívěsu vesele vešly. Tomu už je přes 10 let, děti tak trochu povyrostli, cloumá s nimi puberta a už nechtějí spát s tatínkem, ale chrápou ve stanu, bývalka už taky není, a tahat se s celou soupravou např. na Garbojamu nebo na Bled jen kvůli 3 dnům přespání se mi fakt nechce.
Již delší dobu jsem pokukoval po T3 vzduchem chlazené, a myslím si, že se vyplatilo. Už 10 dnů je u mě tento exemplář, pojmenoval jsem ho ŽLUTÁ JIZVA, protože to není žádná leštěnka, ale busík se šrámy a jizvami. Kámoš mechanik z Beogradu mi volal, že pro zákazníka dělal T3, motor CT ven, dovnitř CU, a něco se dělalo kolem náprav a že je na prodej, poslal fotky a já jsem vůbec neváhal. Nebudu se rozepisovat, vše je na fotkách https://vw412.rajce.idnes.cz/ZLUTA_JIZVA . Plán je vyškubnout zadní lavici a dát tam postel, nic víc. Motor seřízen, přede si, nežere olej. Jedině co je blbé, je krátká převodovka, ten silný 2,0l motor váhu zvládá hravě, akorát se zbytečně nesmyslně točí, tak snad seženu nějakou rychlejší. Nefungují palivoměr, rychloměr (km-tovník jde), dálková světla a origoš bufík Ebersprächer je z nějakého důvodu odpojen. Teď se s ním seznamuji a určitě sem budu chodit pro moudra.
Tak a tady je ŽLUTÁ JIZVA
jak bývá zvykem, nový člen fóra se musí představit. Ano, jsem na tomto fóru nový, ale nikoliv na VW Aircooled scéně.
Koukám tady přezdívky členů a většina jich je shodná s Flat4. Očividně nejsem jediný, který se rozhodnul pro změnu jít z brouka do něčeho většího. Pořád mám VW412 Varianta a Eribu Triton, takže je mi kempování blízké. Tuto soupravu jsme si s bývalkou pořídily, když děti ještě byli malý a ve čtyřech jsme se do přívěsu vesele vešly. Tomu už je přes 10 let, děti tak trochu povyrostli, cloumá s nimi puberta a už nechtějí spát s tatínkem, ale chrápou ve stanu, bývalka už taky není, a tahat se s celou soupravou např. na Garbojamu nebo na Bled jen kvůli 3 dnům přespání se mi fakt nechce.
Již delší dobu jsem pokukoval po T3 vzduchem chlazené, a myslím si, že se vyplatilo. Už 10 dnů je u mě tento exemplář, pojmenoval jsem ho ŽLUTÁ JIZVA, protože to není žádná leštěnka, ale busík se šrámy a jizvami. Kámoš mechanik z Beogradu mi volal, že pro zákazníka dělal T3, motor CT ven, dovnitř CU, a něco se dělalo kolem náprav a že je na prodej, poslal fotky a já jsem vůbec neváhal. Nebudu se rozepisovat, vše je na fotkách https://vw412.rajce.idnes.cz/ZLUTA_JIZVA . Plán je vyškubnout zadní lavici a dát tam postel, nic víc. Motor seřízen, přede si, nežere olej. Jedině co je blbé, je krátká převodovka, ten silný 2,0l motor váhu zvládá hravě, akorát se zbytečně nesmyslně točí, tak snad seženu nějakou rychlejší. Nefungují palivoměr, rychloměr (km-tovník jde), dálková světla a origoš bufík Ebersprächer je z nějakého důvodu odpojen. Teď se s ním seznamuji a určitě sem budu chodit pro moudra.
Tak a tady je ŽLUTÁ JIZVA