Zelený
Napsal: čtv 28. srp 2025 16:58:20
Ahoj, žádný velký spisovatel nejsem. Jsem moc rád, že jsem objevil fungující fórum ohledně T3. Auto mám v držení zhruba čtyři roky. Koupil jsem ho od jednoho fajn chlapíka
od Karlových Varů a on ho myslím dovezl z Německa. Dokonce mi i zařídil veteránskou testaci s klasickou SPZ. V autě houževnatě bije ocelové srdce 1,6 TD. Je to klasické 14" syncro. Naštěstí, zatím všechno, vrčí, řadí svítí a drnčí. Pár zápletek samozřejmě bylo, ale zatím nic vážnějšího. Spací vestavba sice jen Reimo a tak nějak zřejmě po domácku zbastlená, ale vše již v techničáku z Německa zapsané, takže pohoda. Vnitřní vestavbu jsem použil jako mustr a podle ní udělal novou, z kvalitnější překližky. Nejsem asi ten správný veteránský fanda a nějak moc tady ty detaily zatím neřeším. Jde mi hlavně o funkčnost a hlavně když někam vyjedeme, aby jsme se i vrátili a to se zatím daří. Jediné, co mě teď trochu víc trápí, je olej v sání. Zřejmě propouští turbo a nevím si s tím rady. Odvětrání klikové skříně mi přijde v pohodě. Vrtulka v turbu bez vůle. Vratná hadička od turba do vany průchozí. Tak nevím.
od Karlových Varů a on ho myslím dovezl z Německa. Dokonce mi i zařídil veteránskou testaci s klasickou SPZ. V autě houževnatě bije ocelové srdce 1,6 TD. Je to klasické 14" syncro. Naštěstí, zatím všechno, vrčí, řadí svítí a drnčí. Pár zápletek samozřejmě bylo, ale zatím nic vážnějšího. Spací vestavba sice jen Reimo a tak nějak zřejmě po domácku zbastlená, ale vše již v techničáku z Německa zapsané, takže pohoda. Vnitřní vestavbu jsem použil jako mustr a podle ní udělal novou, z kvalitnější překližky. Nejsem asi ten správný veteránský fanda a nějak moc tady ty detaily zatím neřeším. Jde mi hlavně o funkčnost a hlavně když někam vyjedeme, aby jsme se i vrátili a to se zatím daří. Jediné, co mě teď trochu víc trápí, je olej v sání. Zřejmě propouští turbo a nevím si s tím rady. Odvětrání klikové skříně mi přijde v pohodě. Vrtulka v turbu bez vůle. Vratná hadička od turba do vany průchozí. Tak nevím.