Mam tu nějakej projekt a dostal jsem se do slepý uličky.
Mám ovládání spojky - hlavní i pomocný spojkový válec z trojky Golfa, stejně tak i převodovka, vše z jednoho auta. Neměl jsem origo propoj mezi oběma válci, původní umřel, tak jsem udělal jinej. Konkrétně je to pevná trubka + kousek hadice. Původní měl světlost potrubí 3,5mm v nejužším místě, nový má 2,5mm, vzhledem k tomu, že jsem ho poskládal z něčeho jinýho, konkrétně z komponentů na brzdy.
Ne, že by mi nebylo podezřelý, že spojkový vedení má vždycky větší průměr, bus má taky spojkovou trubku silnější, než brzdovou, že jo, ale netušil jsem, že by z toho moh bejt problém. Pokud je pracovní válec vyndanej z převodovky ven, chodí to dobře - zmáčknu pedál spojky, válec vyleze, i naopak to chodí, žádnej problém. Ale jak ho namontuju do převodovky, je to celý natvrdo. Vylučuju možnost, že jsem vemeno a že neumim poskládat spojku

Takže, je moje doměnka správná? Může ten menší průměr vedení způsobit to, že došlo ke zmenšení síly potřebný k utáhnutí pracovního válce?
Díky za názory.