Vypadá to na AAZ z passatu B4 podle všech indicí.
Rád ti to přivezu, ty už si to párkrát dělal a víš co a jak. Já kdysi dělal rozvody na HDI citronech ale to už je moc let naz5.
Zdar hoši, jak to tedy dopadlo?
Myslím motor. Je to AAZ, s výkem a čerpadlem z 1Y a svodama z CS? Docela by mě to zajímalo.
Jak to jede? Když je to původně turbínovej motor, tak by to mohlo mít bez turba třeba větší životnost, ale musí se vyřešit to čerpadlo, jeho nastavení a tak...jinak to jako atmosféra fungovat nebude pohou demontáží turba ne?
Dík!
K.
Ahoj Kubajsi!
Dovolím si odpověď za Martina, byť jsem v jeho voze nejel, ale trochu tuším...
Pojede to stejně jako 1Y... on ten AAZ se liší pouze konfigurací pro zástavbu turba. Konstrukčně je spodek motoru úplně stejnej, dokonce je i na bloku vyraženo D/TD. V hlavě je jiná vačka kvůli časování a tuším, že u 1Y jsou ventily s menším průměrem dříku. Vstřikovací čerpadlo z 1.6 D CS jde nastavit, aby v pohodě naplnilo i tu 1.9 ... ja na AAZ taky jezdím čerpadlo z JX (i když pravda, že příslušný z AAZ čeká na svůj čas v krabici). A ta životnost to už je pak o šťastný ruce při výběru danýho kusu a taky dost o převodovce... přeci jen 1.9 točí jinak než 1.6..
Tak tak, čerpadlo z 1.6 to naplní a jede to s ním tak nějak vejletnicky. Samozřejmě z 1.9 to už pojede líp..
Ale jak řekl Martin, když nespěcháš tak to stačí..