naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Odpovědět
Karel
Příspěvky: 34
Registrován: úte 14. dub 2015 8:42:23

naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Příspěvek od Karel »

Ahoj všem.
Já píšu pouze k opravě. Mam tu čerpadlo (naposledy funkcni), které bych chtěl uvést do pucu. Prosím o kontakt na šikovného cerpadlare, který čerpadlu dodá tlak a ubere kovariku ;) diky K.
soprase
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 13. říj 2016 11:15:24

Re: naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Příspěvek od soprase »

Zdravím, mám motor 1Y a na čerpadle pod "víkem" mi začala téct nafta, je tam gumové těsnění, víčko jsem sundal, jen nevím, jaké tam má přijít a kde ho pořídit, opsal jsem všechny čísla z čerpadla (BOSCH)

0 460 484 046
R 430 BS 4021
028 130 107 0

454 1155 39

V příloze je foto víčka...

Díky za případné rady...
Přílohy
cerpadlo_vicko.jpg
cerpadlo_vicko.jpg (244.12 KiB) Zobrazeno 7464 x
T3 1.9D [Ječmínek]
Uživatelský avatar
arawak
Příspěvky: 263
Registrován: úte 19. kvě 2015 22:10:31
Kontaktovat uživatele:

Re: naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Příspěvek od arawak »

Zajeď na Barandov ke Křížkovy ...ten ti ho prodá..

http://www.ksdiesel.cz/kontakt.php

:D :D :D
soprase
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 13. říj 2016 11:15:24

Re: naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Příspěvek od soprase »

Díky! vyřešeno ;)
T3 1.9D [Ječmínek]
Uživatelský avatar
doctor23
Příspěvky: 33
Registrován: sob 19. kvě 2018 15:23:26

Demontáž čerpadla

Příspěvek od doctor23 »

Ahoj,
mohl by někdo prosím zhruba popsat jak vyndat čerpadlo a na co si dát pozor v souvislosti s jeho vrácením?
Budeme to teď dělat poprvé a nechtěli bychom nic zanedbat, nebo dokonce zmrvit..:)
děkuji
Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 826
Registrován: úte 12. kvě 2015 22:05:28
Bydliště: Žacléř

Re: naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Příspěvek od Merlin »

Ahoj Doktore!
nevím, jestli nejdu obrazně s křížkem po funusu, ale je to vlastně tak trochu podobný, jako když děláš rozvody.
Zaaretovat "pravítkem" vačku vůči hlavě, na setrváku značka proti šipce v průzoru na frémě převodovky, sundáš z čerpadla trubky, povolíš napínací kladku rozvodů, sundáš ozubený kolo z čerpadla a pak už jen čtyři šrouby, na kterých drží v držáku. Na ozubeným kole, resp. na hřídeli čerpadla je klínek v drážce, tak pozor ať si ho neztratíš... Postup vrácení je pak opačnej.

Tak snad pomůže...ať to vrčí, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Uživatelský avatar
doctor23
Příspěvky: 33
Registrován: sob 19. kvě 2018 15:23:26

Re: naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Příspěvek od doctor23 »

Ahoj Merline,
díky moc za popis, ještě nějaké rady při následné instalaci, jak čerpadlo správně nastavit?
Díky Dr
Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 826
Registrován: úte 12. kvě 2015 22:05:28
Bydliště: Žacléř

Re: naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Příspěvek od Merlin »

Ahoj Doctore!
Když jsem to takhle nasazoval, tak se to pak stejně ještě muselo nastavit podle stroboskopu a na to už jsem krátkej. Nasadil jsem to stejně jako když se dělají rozvody, nějak to chytlo a dovezl jsem to kamarádovi do dílny, který mi to pak nastavil.

Ať to vrčí, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Uživatelský avatar
martin_100
Příspěvky: 318
Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
Bydliště: Rybnice

Re: naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Příspěvek od martin_100 »

Vida to sem netušil že se to dá nějak nastavit. Postup asi nevíš což?
T3 Lucinka
Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 826
Registrován: úte 12. kvě 2015 22:05:28
Bydliště: Žacléř

Re: naftové cerpadla (opravy, vychytavky)

Příspěvek od Merlin »

Ahoj Martine!
Ono když se dělají rozvody, tak je to jasné. Do kola na čerpadle dáváš kolík, vačka na pravítko a setrvák proti rysce. Jde o to, že s čerpadlem lze hejbat, s kolem na vačce jde hejbat a tak je potřeba to celý stejnak na konec sladit.
Netuším jak se to dělá stroboskopem, jen jsem kdysi od jednoho čerpadláře pochytil, že to radši dělá hodinkama na vačce, že je to přesnější. Takže je to o tom sladit chod pístů (HÚ, DÚ) s chodem čerpadla. A pak ještě přidání/ubrání nafty podle chodu motoru atd...
Tohle je asi jednodušší nechat fakt na někom, kdo se vyzná, přeci jen to je trochu složitější než točit rozdělovačem na škodovce...

Ať to vrčí, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Odpovědět