Vhledem k příspěvku, který jsem uveřejnil v rubrice koupě -
http://busforum.cz/viewtopic.php?f=14&t=335 - bych obnovil můj dotaz s chlazením, který zůstal bez odpovědi.
Je normální, že při trochu větší zátěži pořád cestuje ručička přes půlku (diodu) až skoro ke 3/4 budíku (táhlejší kopce, dálnice s protivětrem atd.) a pak při snížení zátěže trvá déle než se zchladí na půlku a pak většinou z kopců zase padá pod půlku budíku.
Kdysi se starým motorem a chladičem většinou přes diodu ručička ani nekoukla.
Po kompletní repasi motoru (kdy totálně umřel) a preventivní výměně chladiče (protože žebra starého chladiče se sypaly jak prach zesnulého) se to začalo chovat právě takhle.
Mám hledat příčinu ve víčku expanzky (co jsem se dočetl, že by nemuselo zvládnout udržet tlak), či termostat, jak už někdo radil a nebo v tom, že druhovýrobový chladič to prostě nestíhá, protože materiál na něj použitý je ošizenej proti originálu? Nebo jiné možnosti, na co se zaměřit? Nerad bych odpálil motor po drahé renovaci.
Za každý postřeh děkuji.