Stránka 3 z 3
Re: brzdy + posilovač - vylepšení..
Napsal: úte 21. kvě 2019 17:11:18
od gogo
PĚKNÝ ! Z čeho jsi použil kotouče? jaký průměr ?
Ta ručka funguje ,že zašlápneš brzdy a zavřeš zadek?
Díky
Re: brzdy + posilovač - vylepšení..
Napsal: úte 21. kvě 2019 22:06:32
od DOKA
gogo píše: úte 21. kvě 2019 17:11:18
PĚKNÝ ! Z čeho jsi použil kotouče? jaký průměr ?
Ta ručka funguje ,že zašlápneš brzdy a zavřeš zadek?
Díky
Ahoj kotouče jsou z AUDI A8S,průměr z hlavy nevím ale jsou větší než origo Porsche.Potřeboval jsem se dostat na rozteč 5x112 z 5x130.
Ručka funguje jak říkáš,čím víc sešlápneš tím víc brzdí a zaaretuješ.Při rozjezdu jen uvolníš páku a jedeš,jednoduché a velice funkční.
Čau DOKA
Re: brzdy + posilovač - vylepšení..
Napsal: úte 21. kvě 2019 23:58:05
od gogo
Z čeho je ten ventil na ručku ? Přemýšlel jsem nad omezovačem tlaku ,nebo hydr,ručku ze závodů.
Tohle vypadá levněji.Jak to funguje za jízdy? Pokud by jsi chtěl zabrzdit jen zadek?
Mam koupený zadní brzdiče z T4 ,ale tohle řešení jsem taky zvažoval .
Podivej se prosím z čeho jsou ty kotouče,koukam po Mercedesích předek 360mm a zadek 330mm
Díky
Re: brzdy + posilovač - vylepšení..
Napsal: stř 22. kvě 2019 21:33:35
od DOKA
gogo píše: úte 21. kvě 2019 23:58:05
Z čeho je ten ventil na ručku ? Přemýšlel jsem nad omezovačem tlaku ,nebo hydr,ručku ze závodů.
Tohle vypadá levněji.Jak to funguje za jízdy? Pokud by jsi chtěl zabrzdit jen zadek?
Mam koupený zadní brzdiče z T4 ,ale tohle řešení jsem taky zvažoval .
Podivej se prosím z čeho jsou ty kotouče,koukam po Mercedesích předek 360mm a zadek 330mm
Díky
Ventil je z tuning prodejny a omezovač brzdného tlaku je samostatný ventil s regulací,ale k čemu ti to bude.
Na Busu už je origo a funguje dobře,tak si nekomplikuj život.Ta hydraulická ručka s klasickou pákou má v sobě hydraulický váleček a tím pádem můžeš přibrzďovat i při jízdě,tato moje je jen ventil a bez sešlápnutí pedálu nefunguje.Zadní kotouče mám na své obytce z předku naší T3 a bohatě to stačí.
Nevím jakou máš motorizaci a převodovku ale velký kotouče vzadu jsou dobrý jen na nějakýho rychlíka aby se uchladily.Předek je s větším kotoučem dobrý protože pochytá většinu váhy Busa při brzdění.

- IMG_5503.JPG (138.63 KiB) Zobrazeno 2954 x
Re: brzdy + posilovač - vylepšení..
Napsal: čtv 23. kvě 2019 0:21:40
od gogo
Díky,vše je zatím ve fázi příprav. Právě proto se ptám,abych nevymýšlel vymyšlené.
Dají se ještě koupit ty mezi kusy na zadek pro brzdiče T4 ?
Ta hydraulická ručka bude cesta ,pokud by zadek byl jako máš Ty.
Ten ventil na zadek co tam máš ,půjde použít když budeš chtít pálit zadní gumy

Zavřeš ho , přibrzdíš předek a Porsche zařechtá a čoud je na světě.
