Přidám nějakej ten drobnej update.
Zase jsem rozběhl či rozvrtal příliš mnoho akcí, včetně té asi největší, každopídně rozhodně nejdražší, která je zatím ve hvězdách a navíc děsně tajná

. Díky tomu se mi tak úplně nechce drbat se vším a tak jsem na základě
doporučení Bedřicha navštívil pana Jiskru za Kounicovýma kolejema s alternátorem z Audi 80, těžce sehnaným z vrakáče z Litvy. Bodrý chlapík, na první dobrou si mě získal a zcela evidentně věděl, co dělá. Výsledek nemohu příliš hodnotit, neb zatím zahálí v kufru auta. Každopádně předtím dost nepěkný, zeblitý naftou (záhadné, když měl být z benzínového auta), s chrastivými ložisky a totálně vydřenými kroužky, nyní vypadá uvnitř nablejskanej a při potočení klade takový zdravý odpor. Jediné, co mě úplně nepotěšilo je stříknutí celku jakýmsi bezbarvým lakem. To bych si asi příště vysloveně nepřál, tomuhle tuningu věcí opravdu nefandím. Cenovka libová, za diagnostiku, vypucování, výměnu ložisek, kroužků a uhlíků celkem 1120Kčs. Každopádně altič stál 30€, nějakých asi 15€ k tomu doprava + tato trocha lásky od pana Jiskry a mám za cca 2500Kčs originál Bosch. Jsem spokojen. K tomu jsem postupně posháněl veškeré další potřebné díly, abych mohl přesedlat na drážkový řemen, už čekám jen na vhodný počas a čas. Dokonce se mi podařilo sehnat za rozum hned dva držáky drážkového altiče. Koupil jsem jeden vcelku za dobře, a pak se ukázal druhý za ještě lépe. No tak jsem ho poklidil taky

.
Vokno voknovací šoustací jsem rozebral na prvočinitele, aniž by se mi z něho stalo puzzle o 65832 nebo i jiném počtu dílcích. To považuji vcelku za úspěch, protože bylo zalepeno docela poctivě. Teď se zběsile znažím hliníkové části očistit a hlavně sehnat někoho, kdo mi tak velikou kravinu černě naeloxuje. Aktuálně mi svítá naděje, že mě asi zachrání můj maličký bráška.
Nějaký čas nazpět jsem
nechal nalakovat nějaké Westí šedé díly. Bohužel jsem totálně střelil kozla s odstínem šedé a celou dobu mě to dost prudí. Do toho mi v závěru loňského roku dosloužily závity na aretaci stolku, který jsem byl nucen demontovat a nechat si tam navařit nové matice. Při té příležitosti jsem naznal, že noha stolu zaslouží též nový kabát. Dal jsem si tentokrát větší práci se zjištěním odstínu šedé, který jsem ještě otestoval zakoupeným levným sprejem. Barva je pro zvědavce
RAL 7037. Čeká mě tedy demontáž na první dobrou nezdařených dílů a návštěva lakovny. Tam se mi toho zase nastřádalo o něco víc, nejen na Žoldu.
Opravený závity jsem si už vyzvednul ze zinkovny, mám tam ještě jistý plány s vyladěním té aretace, neb originální řešení mě zcela neuspokojuje a dokážu si to představit výrazně lépe a hlavně za menšího skřípotu při manipulaci. O tom ale zase příště, to snad přidám i nějaké fotky.