Stránka 4 z 5
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: pon 18. bře 2019 13:11:08
od Fajglin
Ahoj mám rok 1986 ale starý typ brzd

Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: pon 01. dub 2019 10:46:45
od Fajglin
Ahoj klucí,
mám na brzdiči ve předu 2x odvzdušňovák (starý typ ) nevíte někdo proč?
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: úte 02. dub 2019 21:40:50
od ttratar
Jsou tam dva pístky a je třeba odvzdušnit oba.
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: úte 02. dub 2019 21:42:11
od Mac Hacek
Jen pro snadnější odvzdušnění...
Mě by spíš zajímalo, jak tam mají být pístky když jsou z 1/3 nižší.
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: stř 03. dub 2019 10:24:19
od Fajglin
odvzdušnění chápu ale ty pístky, když jsem je vyndaval byly zároveň klidně pošlu rozměry, budu dávat nové.
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: stř 03. dub 2019 17:26:53
od Mac Hacek
mám na mysli jak mají být, jestli tou vykouslou stranou po směru otáčení nebo proti

- V1phNFo6OXfnRFeD-pic-jpg.jpg (244.7 KiB) Zobrazeno 6518 x
Ten plech tam pásne, ale nikde jsem nenašel jak to má být a k čemu to vlastně je
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: pon 13. kvě 2019 11:29:27
od Fajglin
Ahoj teď mi přišel novej od JP group. je to levý (přední) snad foto pomůže

Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: čtv 21. srp 2025 23:06:24
od Merlin
Nazdar Bando!
Tak to muselo přijít... místo abychom bezstarostně najížděli kilometry, musel jsem do montérek a zalehnout pod busa. Trochu prudčeji jsem zabrzdil a pak jsem měl takový neblahý pocit že každý následný brždění je takový jako, když šlapete... no víte do čeho... to by si nedovolil... Zkrátka mi prdla trubka mezi hlavním brzdovým válcem a zátěžákem. Nu vcelku je to věc malá, ale trochu jsem si zanadával. Je znát, že trubky se vedou do kastle při nastrojování jako jedny z prvních, takže když se o to snažíte invazivně za provozu vozu jako takovýho, nemine Vás všemožné přiohýbání, alternativní kouzlení, zkrátka vyzkoušel jsem snad všechno kromě měkkých a tvrdých drog... Ale skoro největší úskalí byla sada od JP group. Byť byla pro busy od roku 1987 a Modrej je právě 1987, tak trubku požadovaného rozměru jsem nenašel. Inu spojil jsem dvě nejbližší... a to se dostáváme k tomu hlavnímu sdělení... trubky jde spojovat... pro mě novinka i když věc zřejmě stará jako Metuzalém... foto č. 1. Nu a druhá věc, která by mě určitě ušetřila nejeden šedivý vlas, trubky lze napojovat díky spojkám... foto č.2... zkrátka říznete, kde je zdravá a nastavíte... šroubování, nic víc. Inu dnes jsem nežil nadarmo a jestli nadávky nejrůznějšího kalibru prodlužujou život, obávám se, že jsem nesmrtelnej...

- Spojka standardních holendrů... budete potřebovat klíč vel. 14
- 20250821_173143.jpg (119.7 KiB) Zobrazeno 444 x

- Spojka... trubka na trubku... dáte "olivu", rozuměj takovej prstýnek co je uvnitř na trubku a jen dotáhnete proti sobě...
- 20250821_173248.jpg (194.71 KiB) Zobrazeno 444 x
Kdo brzdí, nevyhrává... pic, Merlin.
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: pát 22. srp 2025 8:50:15
od venca101
Jakože neseděly délky trubek? No to mě nepřekvapuje, naposledy jsem se natolik vyškolil, že jsem sobě zakoupil pertlovací přípravek a metráž potrubí a trubky už vyrábím sám podle naměřených hodnot. Ušetřilo mně to mnoho šedivých vlasů...
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: pát 22. srp 2025 11:02:58
od mhepp
Taknějak...
Merline, jen nezapomeň, že každý spoj navíc je zdroj možné netěsnosti. Ale vyměnit některé trubky v celku je prakticky nemožné.