Auto už je nějaký ten pátek vyspravený a napatlaný šedomodrou základovkou. To jsem nějak zapomněl vyfotit, snad mi to odpustíte. Možná to ještě doplním, pokud nebude na lepení, které předpokládám příští víkend, příliš kvalt.
V mezičase, co si otec hrál s okápky jsem se jal poladit zadní zakončovací plech střechy. Protože jsem si na první dobrou myslel, že plech byl původně zalaminovaný ve střeše, a bude tedy třeba opravit laminát, jsem se vybaven laminovací sadou pustil do rekognoskace. Krycí přelaminování šlo velmi lehce odtrhnout na poté na mě plech ze střechy v podstatě sám vypadl. Laminování plechu mi bylo bráškou vcelku razantně rozmluveno, nakonec i původní řešení lepidlem bylo jasným signálem, že to možná nebude nejlepší nápad. Přece jen se borci z Westfalie něco málo nalaminovali a kdyby to mělo zalaminované fungovat, s lepidlem by se asi netrápili.
Zalepení na tupo se mi však stále příliš nepozdávalo, zejména proto, že evidentně až tak dobře nefungovalo ani v profesionálním podání. A tak jsem se, ač nerad, nechal umluvit na pojištění spoje šrouby.
Očistil jsem tedy střechu od původního lepidla. Vyrovnal, odrezil jsem plech a natřel dvěma vrstvami suříku. Provedl jsem orientační spasování a svrtání 4 kusy nerez vratových šroubů M6. Na závěr jsem to celé napatlal dvousložkovým konstrukčním epoxy lepidlem Würth Powerbond, stáhl k sobě a lepidlo dopatlal zvenčí do parády a zvnitřku trochu do vrstvy. Od krycího laminátu jsem upustil, neb původní tam byl doslova na dvě věci a navíc akorát zbytečně zakrýval skutečný stav spoje.
Hlavičky šroubů se mi sice pranic nelíbí, ale spoléhám na to, že zalakované nebudou tolik bít do očí a postupem času je snad rozdejchám

.
Stav plechu po vypreparování:

- 20240420_143246.jpg (200.27 KiB) Zobrazeno 2783 x

- 20240420_143252.jpg (226.08 KiB) Zobrazeno 2783 x
Očištěno, odrezeno a odmaštěno, připraveno na suříkový základ:

- 20240420_184143.jpg (259.35 KiB) Zobrazeno 2783 x