Stránka 5 z 5
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: pát 22. srp 2025 20:50:18
od martin_100
Hele uz je to možna 10 let ale trubky jsem měnil konplet a nějak si nevybavuju, že by nějaka nešla měnit. Jo dýkky to je jiná básnička. Třeba hlavní od předku dozadu byla tak dlouhá, že jsme ji s Redbusem pod autem naohejbi že to vypada jako chlazení brzdový kapaliny

Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: pát 22. srp 2025 23:48:19
od puchyyla
Djó, to je hned. To já takhle v neděli vodpoledne šlápl na brzdu na konci Lublaně a tak nějak mi pod tou haksnou klesla také nebývale hluboko. Na druhé šlápnutí už ale byla dobrá. Jelikož se to stále opakovalo, jal jsem se to odstavit a očíhnout. Na první dobrou bylo znatelně vřelejší levé zadní kolo. Poléčil jsem to řádným nakopáním, po kterém jsem musel dementovat své předchozí prohlášení, že na tu Jugoslávskou naftu to auto nějak nechce ject.
Prostě z nějakýho důvodu ta mrcha brzda zůstala viset a vždycky jsem v tom kole uvařil kapalinu, tak to první šlápnutí bylo takový jalový. Po nakopání kolo schladlo a dalších skoro 1000km se to neobjevilo. Nicméně do těch brzd se budu chcá nechcá muset pustit.
A kdyby jen do brzd

.
Re: Brzdy - standardni vybava
Napsal: sob 23. srp 2025 10:21:57
od Merlin
Je to tak chlapci... délky jsou patrně jen tak orientační, nicméně povedlo se, vše je na svém místě a už jen odvzdušnit zadek, což mě čeká v pondělí. O pertlovacím přípravku ale uvažuji, neb mě to stejnak bude čekat ještě jednou a nejspíš ouplně celý rozvod a pak přijde na řadu druhý nebo třetí auto... Nu a jak psal mhepp, každý spoj navíc, možný zdroj problémů. Ale ta "rychlospojka" mě zaujala jako nouzové řešení na cesty... a hlavně, když to bude člověk mít s sebou, je jasný, že ho to nepotká a to se počítá...
Práci zdar, Merlin.