Re: Pískal
Napsal: pon 07. říj 2024 10:49:25
Je to tak, jak píšeš. Mám tu pár čerpadel dlouho odstavených, ale po konzultaci se servisem jsem raději vzal to, co běhalo na autě (ono se s tím stejně nedalo jezdit, strašně rychle se to zavzdušňovalo - každých cca 300m jízdy pod plynem).
Každopádně, nabídli mi dvě možnosti - přetěsnit a seřídit se současným vnitřkem, to by bylo za cca 6000kč. Riziko je nižší tlak kvůli opotřebení vnitřku a určité nejistota ohledně spolehlivosti. Cituji: „Může ještě najet v pohodě 50 až 100 tisíc kilometrů.“ Druhá možnost byl kompletní repas, což znamená nová střeva. Zde je cena vyšší, dost vyšší - 15000. To je blízko toho, co jsi psal... V případě, že by to auto bylo na sváteční ježdění, tak bych je nechal jen přetěsnit. Jelikož ale máme za 4 roky s autem najeto přes 70000km, tak si říkám, že to asi fakt nechci zanedlouho řešit znovu.
Koupě repasovaného čerpadla na ebay a podobně byla taky možnost ve hře. Ale cenově by to vyšlo stejně a nemám jistotu, co, jak a kdy bylo opravováno...
S vyrezlým čerpadlem mám osobní zkušenost. Je to cca 10 let, co jsem potřeboval měnit čerpadlo na TD - prdlá těsnění. Koupil jsem čerpadlo v „super stavu, do poslední chvíle jezdilo, nasadíš a upaluješ“. Naštěstí jsem ho na auto nedal. Nebylo celé zalité naftou a vše, co bylo nad hladinou, bylo zrezlé. Jako hodně vyrezlé. Dopadlo to tak, že jsme jen vyměnili víko s tím tekoucím těsněním a zbytek šel pryč.
Každopádně, nabídli mi dvě možnosti - přetěsnit a seřídit se současným vnitřkem, to by bylo za cca 6000kč. Riziko je nižší tlak kvůli opotřebení vnitřku a určité nejistota ohledně spolehlivosti. Cituji: „Může ještě najet v pohodě 50 až 100 tisíc kilometrů.“ Druhá možnost byl kompletní repas, což znamená nová střeva. Zde je cena vyšší, dost vyšší - 15000. To je blízko toho, co jsi psal... V případě, že by to auto bylo na sváteční ježdění, tak bych je nechal jen přetěsnit. Jelikož ale máme za 4 roky s autem najeto přes 70000km, tak si říkám, že to asi fakt nechci zanedlouho řešit znovu.
Koupě repasovaného čerpadla na ebay a podobně byla taky možnost ve hře. Ale cenově by to vyšlo stejně a nemám jistotu, co, jak a kdy bylo opravováno...
S vyrezlým čerpadlem mám osobní zkušenost. Je to cca 10 let, co jsem potřeboval měnit čerpadlo na TD - prdlá těsnění. Koupil jsem čerpadlo v „super stavu, do poslední chvíle jezdilo, nasadíš a upaluješ“. Naštěstí jsem ho na auto nedal. Nebylo celé zalité naftou a vše, co bylo nad hladinou, bylo zrezlé. Jako hodně vyrezlé. Dopadlo to tak, že jsme jen vyměnili víko s tím tekoucím těsněním a zbytek šel pryč.