No mohli bychom si založit separé "pindárnu" o motorech, ale tam by chtělo asi toto přesunout či zkopírovat, ať to má návaznost


Tak tady se teda opravdu neshodneme. Elektrický čerpadlo, resp. elektricky řízený čerpadlo, ať mě nepopotahujete za slovíčkaření, je právě to, co přímovstřik do malých motorů dostalo. Bez efektivního řízení v reálném čase je přímovstřik jen uklepaná ludra. Ještě k tomu pěkně jednohmotovej setrvák a převodovka musí být blahem bez sebe. Nakonec i to mechanický čerpadlo z komůrkáče, stavěný na tlaky okolo 150barů, se musí skvěle cítit s TDI vstřikama nastavenýma na 200+.Merlin píše: čtv 04. zář 2025 22:45:20 Na TDi není vůbec zajímavý to elektrický čerpadlo, ale písty a hlava..
Ať to vrčí, Merlin.
A to jako vůbec nezpochybňuju techniku TDI, naopak rotační TDI je podle mě velmi povedená záležitost. Jen prostě nerozumím tomu, proč když se někdo rozhodne vydat tou cestou, tak to řeší tak složitě, bastlením mechanickýho čerpadla. To je jako taková potíž natáhnout místo plynovýho lanka káblík a vepředu nabastlit elektrickej pedál? Vždyť elektroinstalací z TDI jsou dneska plný vrakoviště, jen si s tím trochu pohrát.
Já bych ty písty teda bez hlavy nepochopil. Co by tomu řekla komprese s komůrkou v hlavě a zároveň se spalovacím prostorem v pístu?mhepp píše: pát 05. zář 2025 1:12:25 Merlin: to jakože dát TDi hlavu na 1.7 blok? Písty bych pochopil, průměr je stejný, ale ta hlava...
Počkej, počkej, když dám rovnou hlavu na rovný písty, něco mi tam chybí

Jóóó tééén spalovací prostor! No jako né že by se tam nedal vyrobit, třeba silnější těsnění nebo tak něco. Ale zase proč dělat takový zvěrstva? Proč nechat hořet naftu na dně pístů, který na to nebyly stavěný?
Předně bych si tipnul, že nespolehlivou hujdu

Hele čistě dotaz, nemají hlavy 1.9 hydroštely? Hraje to se spodkem KY?
No chlapci, když vás tady tak čtu, tak je mi těch motorů úplně líto. Bolí mě z toho vocas
