Tak jsem zpět z dovolené a mám další libůstku na řešení. Celou dovolenou bus frčel a startoval jak mladý junák, radost z jízdy. Po návratu z dovolené a zaparkování na nájezdu, jsem klasicky vystěhoval krámy a nechal bus do druhýho dne oddechnout. Druhej den ráno chci přejet z nájezdu na parkovací stání a bus nešel natočit. Točil tak 20 vteřin, cucák (předsuvník?) vytaženej a stejně nic. Druhý kolečko startování se začal chytat a po cca 15 vteřinách naskočil. Samozřejmě s doprovodem dýmu jako když Kebule vařil mlhu. Od té doby další 2 studené starty a totožný problém. Za tepla pak motor chytá hned bez problému.
Kde nebo na co se podívat jako první?
Studené starty 1.6D
- martin_100
- Příspěvky: 318
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Studené starty 1.6D
Žhavící relé
V černý plastový krabičce vlevo za motorem. Jeli to jelito zjistíš snadno. Vem drát. Od plusu baterky podrž ho na žhavidlech cca 15 - 20 vteřin a jdi zastartovat. Jestli chytí jak za mlada takti udělalo papá to relé.

V černý plastový krabičce vlevo za motorem. Jeli to jelito zjistíš snadno. Vem drát. Od plusu baterky podrž ho na žhavidlech cca 15 - 20 vteřin a jdi zastartovat. Jestli chytí jak za mlada takti udělalo papá to relé.
T3 Lucinka
Re: Studené starty 1.6D
To jsem po prozkoumání pár vláken na různých T3 forech podezříval, ovšem ukázalo se, že je přepálená ta 50A pojistka v černé krabici za motorem. Vyměněno a startuje jako mladý junák, takže vyřešeno

- martin_100
- Příspěvky: 318
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice