Ahooj!
Super, to se hodí... Těším se na report z instalace do technických příspěvků...
Ať to vrčí, Merlin.
Pískal
Re: Pískal
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- martin_100
- Příspěvky: 338
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Pískal
Mam tikací hodinky z nějakyho rendolfa pičatýho. Dával je tam předchozí majitel a jdou furt. Kdyby se vysypaly tak jsem před pár lety vyčápnul podobný z mk1 Clia co dával soused do sběru. Mají stejnej konektor.
T3 Lucinka
Re: Pískal
Koukám, že tu už nějakou chvíli nic nepřibylo...
Tak popořadě.
Motor mi jede na tři válce. Ale jen občas. Například zastavím na křižovatce, drkotá to na tři válce a bez vnějšího zásahu se ten čtvrtý za chvíli chytne. Záhada... Vstřiky po repasi, čerpadlo po repasi, tlaky dobrý, rozvody dobrý, předvstřik seřízený na budíček, nafta do čerpadla jde, filtry vyměněný všechny, hlava dotažená... Vylučovací metodou jsem zjistil, že nepálí druhý válec. Vyměnil jsem i vstřikovací čerpadlo a pořád to samé. Co byste tipovali? Já už vím, ale zatím nepovím.
Dále naše auto potkalo... druhé auto. No prostě auto bez řidiče. Ta žencká přehlídla řvoucí, dýmící (ty tři válce...) dodávku, která jela po kruháči. Vona si nevšimla celého toho kruháče. A ani toho, že bourala. Neujela jen proto, že neměla jak. A ještě měla tu drzost tvrdit, že jí tam manželka prostě vlítla. skóre 1:0 pro busíka. Ta žencká jela ve Volvu, trefila nám pravý přední roh a urvala si přední kolo. Takže naše auto od nehody odjelo, i ten rozdrcený blinkr nadále fungoval a Volvo museli naložit na odtahovku ramenem.
Auto už mám opravené, pojišťovna se moc necukala. Oprava stála 21000. No a ty méně radostné věci - když vám pojišťovna tvrdí, že zajistí náhradní vozidlo, tak sprostě kecá. Bylo to pár dní před táborem, kde jsem měl mimo jiné zásobovat, ale hlavně odvézt celou tu naši bandu i se psem. Takže jsem musel obvolat 25 autopůjčoven, než jsem našel jeden mikrobus. A to ještě ani ne na celý tábor (jak pojedeme zpět?). Půjčovné mi ještě neproplatili. No a ta kráva, co do nás nabourala, tu nehodu ani nenahlásila pojišťovně... Zajímavá zkušenost
.
Pak už to jsou jen drobnost... Opravil jsem konečně po roce i spolujezdcovu sedačku - zlomená loketka a sedák dost vyžilý. Ušil jsem i nové čalounění, takže sedáky a opěrky jsou, stejně jako u řidiče, v kůži. Opěradla... na ty nemám dobrý šicí stroj, jsou tam dlouhé švy a je to celkové veliké. Taky mi shnily zrcátka. Mám syncro rámy, ale neměl jsem originál zrcátka. Tak jsem tam měl nějaké univerzály. A ty jsou plechové a reznou až zreznou. Už jsem chtěl kupovat nová zrcátka, ale uvědomil jsem si, že vlastně mám nasysleno. Tak mám konečně na autě originál zrcátka.
Těšil jsem se letos na srazovou sezónu a jak si konecně pojezdíme po srazech a tak, ale tři válce jsou na větší cestování prostě málo. Chjo...
A teď rozuzlení záhady druhého válce. Nebo taky ne, až příště
.
Tak popořadě.
Motor mi jede na tři válce. Ale jen občas. Například zastavím na křižovatce, drkotá to na tři válce a bez vnějšího zásahu se ten čtvrtý za chvíli chytne. Záhada... Vstřiky po repasi, čerpadlo po repasi, tlaky dobrý, rozvody dobrý, předvstřik seřízený na budíček, nafta do čerpadla jde, filtry vyměněný všechny, hlava dotažená... Vylučovací metodou jsem zjistil, že nepálí druhý válec. Vyměnil jsem i vstřikovací čerpadlo a pořád to samé. Co byste tipovali? Já už vím, ale zatím nepovím.
Dále naše auto potkalo... druhé auto. No prostě auto bez řidiče. Ta žencká přehlídla řvoucí, dýmící (ty tři válce...) dodávku, která jela po kruháči. Vona si nevšimla celého toho kruháče. A ani toho, že bourala. Neujela jen proto, že neměla jak. A ještě měla tu drzost tvrdit, že jí tam manželka prostě vlítla. skóre 1:0 pro busíka. Ta žencká jela ve Volvu, trefila nám pravý přední roh a urvala si přední kolo. Takže naše auto od nehody odjelo, i ten rozdrcený blinkr nadále fungoval a Volvo museli naložit na odtahovku ramenem.
Auto už mám opravené, pojišťovna se moc necukala. Oprava stála 21000. No a ty méně radostné věci - když vám pojišťovna tvrdí, že zajistí náhradní vozidlo, tak sprostě kecá. Bylo to pár dní před táborem, kde jsem měl mimo jiné zásobovat, ale hlavně odvézt celou tu naši bandu i se psem. Takže jsem musel obvolat 25 autopůjčoven, než jsem našel jeden mikrobus. A to ještě ani ne na celý tábor (jak pojedeme zpět?). Půjčovné mi ještě neproplatili. No a ta kráva, co do nás nabourala, tu nehodu ani nenahlásila pojišťovně... Zajímavá zkušenost

Pak už to jsou jen drobnost... Opravil jsem konečně po roce i spolujezdcovu sedačku - zlomená loketka a sedák dost vyžilý. Ušil jsem i nové čalounění, takže sedáky a opěrky jsou, stejně jako u řidiče, v kůži. Opěradla... na ty nemám dobrý šicí stroj, jsou tam dlouhé švy a je to celkové veliké. Taky mi shnily zrcátka. Mám syncro rámy, ale neměl jsem originál zrcátka. Tak jsem tam měl nějaké univerzály. A ty jsou plechové a reznou až zreznou. Už jsem chtěl kupovat nová zrcátka, ale uvědomil jsem si, že vlastně mám nasysleno. Tak mám konečně na autě originál zrcátka.
Těšil jsem se letos na srazovou sezónu a jak si konecně pojezdíme po srazech a tak, ale tři válce jsou na větší cestování prostě málo. Chjo...
A teď rozuzlení záhady druhého válce. Nebo taky ne, až příště

Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Pískal
Když je v cajku čerpadlo a vstřik, tak mě napadá komprese - třeba ventily. Bez vůle, pecka na sedle, propálenej... Protože předpokládám že chabrus vstřikovací trubky nebo holendru by sis všimnul.
Re: Pískal
Komprese je dobrá... Měřeno za studena i za tepla.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Pískal
Ahoj!
No to jsou story tohlecto... Nu, napadá mě přicpaná vstřikovací trubka...?
Pic, Merlin.
No to jsou story tohlecto... Nu, napadá mě přicpaná vstřikovací trubka...?
Pic, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Pískal
Trubky jsem zkusil taky vyměnit... To nepomohlo.
Ale trošku poodhrnu oponu a ukážu, co se za ní skrývá... Zatím je to v řešení, ale už se snad chýlíme ke zdárnému plnému běhu 4 válců. Zdá se, že se sešla neuvěřitelná shoda náhod.
Jak jsem psal, tak jsem vyměnil čerpadlo a pořád stejné. Stejně tak jsem prohazoval vstřiky a pořád stejné. No a ono se ukázalo, že ačkoliv obě čerpadla byla po repasi, tak obě měla stejnou závadu - na druhý válec dávala málo nafty (Příčiny mohly být různé, ale projevy stejné. Obě čerpadla byla změřená, takže je to sichr.). Takže své čerpadlo mám (znovu) po opravě a už to jede výrazně lépe. Ale zároveň se ukázalo, že vstřik na druhém válci je asi nakopnutý a před vstříknutím si ukápne. Čerpadlo po opravě je na autě ode dneška. Příští týden budu řešit ten špatný vstřik, tak snad už bude hotovo. Mimochodem, druhý válec je ten, který má výstup z čerpadla úplně nejníž..
Takže pokud motor nepodtáčím, tak to jede už zase dobře.
Ale má to zajímavou dohru... Toto jsou věci, které jsem už nebyl schopen řešit sám, tak jsem auto svěřil odborníkům. Ale ne jen tak ledasjakým. Je to malý, garážový servis a majitel má T3 s 1.6D. Takže jsem se konečně cítil v servisu dobře, protože mechanik věděl, co dělá. Zároveň má docela slušnou výbavu, takže umí základní diagnostiku čerpadla i vstřiků (tester na vstřiky si chci taky pořídit, stojí cca 1500 až 2000 z číny).
Ale trošku poodhrnu oponu a ukážu, co se za ní skrývá... Zatím je to v řešení, ale už se snad chýlíme ke zdárnému plnému běhu 4 válců. Zdá se, že se sešla neuvěřitelná shoda náhod.
Jak jsem psal, tak jsem vyměnil čerpadlo a pořád stejné. Stejně tak jsem prohazoval vstřiky a pořád stejné. No a ono se ukázalo, že ačkoliv obě čerpadla byla po repasi, tak obě měla stejnou závadu - na druhý válec dávala málo nafty (Příčiny mohly být různé, ale projevy stejné. Obě čerpadla byla změřená, takže je to sichr.). Takže své čerpadlo mám (znovu) po opravě a už to jede výrazně lépe. Ale zároveň se ukázalo, že vstřik na druhém válci je asi nakopnutý a před vstříknutím si ukápne. Čerpadlo po opravě je na autě ode dneška. Příští týden budu řešit ten špatný vstřik, tak snad už bude hotovo. Mimochodem, druhý válec je ten, který má výstup z čerpadla úplně nejníž..
Takže pokud motor nepodtáčím, tak to jede už zase dobře.
Ale má to zajímavou dohru... Toto jsou věci, které jsem už nebyl schopen řešit sám, tak jsem auto svěřil odborníkům. Ale ne jen tak ledasjakým. Je to malý, garážový servis a majitel má T3 s 1.6D. Takže jsem se konečně cítil v servisu dobře, protože mechanik věděl, co dělá. Zároveň má docela slušnou výbavu, takže umí základní diagnostiku čerpadla i vstřiků (tester na vstřiky si chci taky pořídit, stojí cca 1500 až 2000 z číny).
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Pískal
Smutné je, že pocitově podle chování jsem to čerpadlo podezříval jako první věc. Zdálo se, že něco, co má chodit velmi volně v tom čerpadle nechodilo tak volně, takže pocitově vždy chvíli trvalo, než se vše v něm usadilo při změně plynu. Ale to právě měla odstranit ta výměna za jiné, že... 

Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...