Ahoj ve spolek!
Tak jsem tu s tema fotkama me rozkladaci lavice. Jak jsem jiz psal vyse, lavic bylo vice provedeni.
Mel jsem za to, ze prave u Multivanu se pouzivalo vyhradne systemu montaze do otvoru v bocich karoserie. Tyto lavice byvaji v siri pres cele auto, polstrovane s naznakem bocniho vedeni, narozdil od lavic, ktere byly v obytkach bez jakychkoli faldu na sedaku i operaku. Tyto lavice ve slozenem stavu rovnez vyuzivaji k aretaci uchyt stejny jako nerozkladaci (pouze sklopna) zadni sedacka.
Do obytek se pak montovaly lavice ponekud uzsi, ktere mely panty prisroubovany do plechovych (popr. drevenych) bocnic, suplujici nohy. U tohoto systemu se jiz nepouziva k aretaci hornich uchytu v bocich karoserie. Tento system je pouzivan zejmena ve westfaliich, ktera je i vyrobcem teto lavice.
Jak vidno s Garmontovym prispevkem, bylo i u nekterych multivanu pouzito ramove konstrukce, jako v obytkach.
A tu jeste obrazci:

- Westfalia system pohled na celou lavici
- P6020222.JPG (120.6 KiB) Zobrazeno 7945 x

- Pohled do uloznyho prostoru
- P6020224.JPG (155.92 KiB) Zobrazeno 7945 x

- Pohled ze strany pantu (mezi bokem karoserie a bocnici)
- P6020225.JPG (141.43 KiB) Zobrazeno 7945 x
...
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com