Půčovic Žolík
Re: Půčovic Žolík
No jakej, mám ten co tam byl. Ale klíče jsou FAB a pán, co mi ho prodával, říkal, že tu vložku zámku kupoval novou. Takže to bude něco běžnýho. Jinak světla krom SPZ tam jsou zánovní.
Re: Půčovic Žolík
Koukám tady je to samý mladý nadějný umělec!
Jeden umí krásně lakovat, druhej perfektně ve Photoshopu. Vy to v životě někam dotáhnete, jen neusnout na vavřínech
.
Jeden umí krásně lakovat, druhej perfektně ve Photoshopu. Vy to v životě někam dotáhnete, jen neusnout na vavřínech

- martin_100
- Příspěvky: 318
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Půčovic Žolík
Nás je ze starý série takže na spz mžourá osvětlení ze stary oktavky/spartaka/erťáku a bohužel je chrom v kozách. V pěknym stavu si za to vobložníci zpívají dvojecku a vic na coz jsem chudej a lakomej. Tudíž jednou chrom odrbu a prostě to dam mágovi s vysavačem nakomaxitovat 

T3 Lucinka
Re: Půčovic Žolík
Aby to nevypadalo, že se flákám a zároveň abych sám sebe trochu motivoval s tím pohnout, tak tady jeden spoiler na novou akci v Půčovic garáži
.

Re: Půčovic Žolík
Přidám nějakej ten drobnej update.
Zase jsem rozběhl či rozvrtal příliš mnoho akcí, včetně té asi největší, každopídně rozhodně nejdražší, která je zatím ve hvězdách a navíc děsně tajná
. Díky tomu se mi tak úplně nechce drbat se vším a tak jsem na základě doporučení Bedřicha navštívil pana Jiskru za Kounicovýma kolejema s alternátorem z Audi 80, těžce sehnaným z vrakáče z Litvy. Bodrý chlapík, na první dobrou si mě získal a zcela evidentně věděl, co dělá. Výsledek nemohu příliš hodnotit, neb zatím zahálí v kufru auta. Každopádně předtím dost nepěkný, zeblitý naftou (záhadné, když měl být z benzínového auta), s chrastivými ložisky a totálně vydřenými kroužky, nyní vypadá uvnitř nablejskanej a při potočení klade takový zdravý odpor. Jediné, co mě úplně nepotěšilo je stříknutí celku jakýmsi bezbarvým lakem. To bych si asi příště vysloveně nepřál, tomuhle tuningu věcí opravdu nefandím. Cenovka libová, za diagnostiku, vypucování, výměnu ložisek, kroužků a uhlíků celkem 1120Kčs. Každopádně altič stál 30€, nějakých asi 15€ k tomu doprava + tato trocha lásky od pana Jiskry a mám za cca 2500Kčs originál Bosch. Jsem spokojen. K tomu jsem postupně posháněl veškeré další potřebné díly, abych mohl přesedlat na drážkový řemen, už čekám jen na vhodný počas a čas. Dokonce se mi podařilo sehnat za rozum hned dva držáky drážkového altiče. Koupil jsem jeden vcelku za dobře, a pak se ukázal druhý za ještě lépe. No tak jsem ho poklidil taky
.
Vokno voknovací šoustací jsem rozebral na prvočinitele, aniž by se mi z něho stalo puzzle o 65832 nebo i jiném počtu dílcích. To považuji vcelku za úspěch, protože bylo zalepeno docela poctivě. Teď se zběsile znažím hliníkové části očistit a hlavně sehnat někoho, kdo mi tak velikou kravinu černě naeloxuje. Aktuálně mi svítá naděje, že mě asi zachrání můj maličký bráška.
Nějaký čas nazpět jsem nechal nalakovat nějaké Westí šedé díly. Bohužel jsem totálně střelil kozla s odstínem šedé a celou dobu mě to dost prudí. Do toho mi v závěru loňského roku dosloužily závity na aretaci stolku, který jsem byl nucen demontovat a nechat si tam navařit nové matice. Při té příležitosti jsem naznal, že noha stolu zaslouží též nový kabát. Dal jsem si tentokrát větší práci se zjištěním odstínu šedé, který jsem ještě otestoval zakoupeným levným sprejem. Barva je pro zvědavce RAL 7037. Čeká mě tedy demontáž na první dobrou nezdařených dílů a návštěva lakovny. Tam se mi toho zase nastřádalo o něco víc, nejen na Žoldu.
Opravený závity jsem si už vyzvednul ze zinkovny, mám tam ještě jistý plány s vyladěním té aretace, neb originální řešení mě zcela neuspokojuje a dokážu si to představit výrazně lépe a hlavně za menšího skřípotu při manipulaci. O tom ale zase příště, to snad přidám i nějaké fotky.
Zase jsem rozběhl či rozvrtal příliš mnoho akcí, včetně té asi největší, každopídně rozhodně nejdražší, která je zatím ve hvězdách a navíc děsně tajná


Vokno voknovací šoustací jsem rozebral na prvočinitele, aniž by se mi z něho stalo puzzle o 65832 nebo i jiném počtu dílcích. To považuji vcelku za úspěch, protože bylo zalepeno docela poctivě. Teď se zběsile znažím hliníkové části očistit a hlavně sehnat někoho, kdo mi tak velikou kravinu černě naeloxuje. Aktuálně mi svítá naděje, že mě asi zachrání můj maličký bráška.
Nějaký čas nazpět jsem nechal nalakovat nějaké Westí šedé díly. Bohužel jsem totálně střelil kozla s odstínem šedé a celou dobu mě to dost prudí. Do toho mi v závěru loňského roku dosloužily závity na aretaci stolku, který jsem byl nucen demontovat a nechat si tam navařit nové matice. Při té příležitosti jsem naznal, že noha stolu zaslouží též nový kabát. Dal jsem si tentokrát větší práci se zjištěním odstínu šedé, který jsem ještě otestoval zakoupeným levným sprejem. Barva je pro zvědavce RAL 7037. Čeká mě tedy demontáž na první dobrou nezdařených dílů a návštěva lakovny. Tam se mi toho zase nastřádalo o něco víc, nejen na Žoldu.
Opravený závity jsem si už vyzvednul ze zinkovny, mám tam ještě jistý plány s vyladěním té aretace, neb originální řešení mě zcela neuspokojuje a dokážu si to představit výrazně lépe a hlavně za menšího skřípotu při manipulaci. O tom ale zase příště, to snad přidám i nějaké fotky.
Re: Půčovic Žolík
O Vánoční návštěvě mi bráška na aretace stolu navařil nové matice.
Re: Půčovic Žolík
Stržené a ožižlané šrouby se v kloboučcích nechají pohodlně vyměnit za nové.
Toto pondělí jsem si oba díly vyzvedl v zinkovně. Galvanický zinek + modrý chromát, zalakováno bezbarvým lakem.
Re: Půčovic Žolík
Nově nalakované díly doputovaly, tak to mohu zase postupně skládat. Barva na druhý pokus vypadá konečně Westfálsky šedá, již jsem spokojen. Zadní mřížka kuchyňské linky a výdech bufíku mají po dvou demontážích a hlavně spíš dřívějšímu zatékání a korozi šroubků v háji závity v dřevotřísce. Kdysi jsem kdesi dostal tip na opravu vyčochtaných děr v dřevotřísce nebo dřevě pomocí epoxidové laminovací pryskyřice s dřevěnými pilinami, případně vycpané sirkami. S úspěchem jsem tuto metodu již několikrát použil, mám tedy připravené Epoxy 1200, smirek a kus dřívka a čekám na vhodnou náladu a čas. Zbytek plechů jsem již zpětně osadil.
Nevím, zda jsem sem už dával, v nejhorším se budu trochu opakovat. Upravená boční větrací mřížka lednice pro osazení 12V zásuvek vyžadovala lehkou úpravu. Uchycení originální mřížky pomocí dvou vrutů uprostřed při používání zásuvek není dostatečné. Používání zásuvek v horní části vede k prohýbání mřížky a je to dost nepříjemné na používání, když člověk musí věci odpojovat dvěma rukama, jednou tahat a druhou držet mřížku proti. Doplnil jsem tedy ve vrchní části jeden vrut doprostřed.
Když už jsem byl v té lakovně, přihodil jsem tam pár nerez vraťáků M6x25 a nechal si u nich nalakovat hlavičky. Aby mě tam za to nezabili, zrovna jsem na to zrobil přípravek typu "co dům dal".
Šroubky po demontáži z přípravku. Závity netřeba od barvy prořezávat, zalakovány jsou neaktivní části závitů.
Nevím, zda jsem sem už dával, v nejhorším se budu trochu opakovat. Upravená boční větrací mřížka lednice pro osazení 12V zásuvek vyžadovala lehkou úpravu. Uchycení originální mřížky pomocí dvou vrutů uprostřed při používání zásuvek není dostatečné. Používání zásuvek v horní části vede k prohýbání mřížky a je to dost nepříjemné na používání, když člověk musí věci odpojovat dvěma rukama, jednou tahat a druhou držet mřížku proti. Doplnil jsem tedy ve vrchní části jeden vrut doprostřed.
Když už jsem byl v té lakovně, přihodil jsem tam pár nerez vraťáků M6x25 a nechal si u nich nalakovat hlavičky. Aby mě tam za to nezabili, zrovna jsem na to zrobil přípravek typu "co dům dal".
Šroubky po demontáži z přípravku. Závity netřeba od barvy prořezávat, zalakovány jsou neaktivní části závitů.
Re: Půčovic Žolík
Tož, hezké to máš...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...